Het veel te slechte moppen topic
-
- 1250km gereden
Een dom blondje liep door de stad en zag in de etelage van een electronicazaak een leuke televisie staan. Zij gaat naar binnen en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?'. Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dat blondje vind dat niet leuk en ze gaat naar huis en verft haar haar donker. De volgende dag gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?' Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dus dat blondje gaat weer naar huis en denkt: 'Goh, hoe weet hij toch dat ik blond ben?' Dus de volgende dag verkleed zij zich als Sinterklaas en gaat ze weer naar de electronicazaak en vraagt de verkoper: 'Kan ik die T.V. uit de etalage kopen?'. Zegt die verkoper: 'Sorry mevrouw, wij verkopen niet aan domme blondjes!' Dat blondje heeft er genoeg van en vraagt die verkoper: 'Hoe weet u toch dat ik een blondje ben?' Zegt die verkoper: 'Wel mevrouw, u staat al drie dagen lang naar een magnetron te wijzen!'
-
- 1250km gereden
-
- 1250km gereden
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 7500km gereden
- Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens
-
- 1250km gereden
- marco
- Sheriff of the Posbank
Een negerin gaat bij de gynaecoloog op bezoek en legt zich neer op de tafel.
De dokter onderzoekt haar en zegt plots:
"Nee ik ga het niet doen, maar ik ga even mijn vrouw halen!"
De vrouw komt naar beneden en bekijkt de patiente.
Ze zegt tegen haar man:" Nee ik zou het toch niet doen "
De negerin begint zich enigzins ongerust te maken en vraagt zichzelf af, "maar wat bedoelen ze nou?"
Mevrouw zegt, ik ga er effe de dochter bijhalen, die komt beneden en zegt: "Nee papa, dat mag je echt niet doen !"
De negerin kan zich niet meer houden en vraagt: "Wat kan er niet gebeuren ?"
Waarop de dochter antwoordt:
[spoil]" Onze Papa wou een zwarte Subaru kopen met roze zetels, maar dat is echt niet mooi !"[/spoil]
De dokter onderzoekt haar en zegt plots:
"Nee ik ga het niet doen, maar ik ga even mijn vrouw halen!"
De vrouw komt naar beneden en bekijkt de patiente.
Ze zegt tegen haar man:" Nee ik zou het toch niet doen "
De negerin begint zich enigzins ongerust te maken en vraagt zichzelf af, "maar wat bedoelen ze nou?"
Mevrouw zegt, ik ga er effe de dochter bijhalen, die komt beneden en zegt: "Nee papa, dat mag je echt niet doen !"
De negerin kan zich niet meer houden en vraagt: "Wat kan er niet gebeuren ?"
Waarop de dochter antwoordt:
[spoil]" Onze Papa wou een zwarte Subaru kopen met roze zetels, maar dat is echt niet mooi !"[/spoil]
Yamaha Sheriff 1981