Wat ben je momenteel nog meer aan het doen?

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Pipedown
2000km gereden
2000km gereden
Contacteer:

Bericht door Pipedown »

goo jetttiii 8) kick their butt :twisted:
Fyer

Bericht door Fyer »

huh wta heb ik gemist???
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Fyer schreef:huh wta heb ik gemist???

Ff terug bladeren naar pagina 22 dan: dat zijn gedeeltes van de klachtenbrief (ik heb de eigenaar geholpen met het opstellen)
De bakbrommer van een vriend is in beslag genomen voor 'technisch onderzoek'. Maar de politie heeft zich nogal onacceptabel opgesteld. Ze vinden hem niet veilig, maar rijden dan wel zelf naar het bureau etc. En ze hebben hem zomaar in de cel geflikkerd: 3 gekneusde ribben + 1 gekneusde knie. En dat allemaal zonder aanleiding enzo. Dus dat wordt een mooie klacht.
Hij heeft hem overigens nog steeds niet terug en krijg geen bewijs van inbeslagname..
Fyer

Bericht door Fyer »

Jeti schreef:

Ff terug bladeren naar pagina 22 dan: dat zijn gedeeltes van de klachtenbrief (ik heb de eigenaar geholpen met het opstellen)
De bakbrommer van een vriend is in beslag genomen voor 'technisch onderzoek'. Maar de politie heeft zich nogal onacceptabel opgesteld. Ze vinden hem niet veilig, maar rijden dan wel zelf naar het bureau etc. En ze hebben hem zomaar in de cel geflikkerd: 3 gekneusde ribben + 1 gekneusde knie. En dat allemaal zonder aanleiding enzo. Dus dat wordt een mooie klacht.
Hij heeft hem overigens nog steeds niet terug en krijg geen bewijs van inbeslagname..

owke...
de gedeeltes van de brief had ik gezien, alleen vroem me af wat het verhaal erachter was

Fuck Police Brutality!
drummer
500km gereden
500km gereden

Bericht door drummer »

Kijk hier houd ik van!
Vooral die laatste zin is erg netjes!!
Goed gedaan
:hands:
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Goed zo jet! :clap:

Beetje vaag optreden van de politie :shock:
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

:roll: de politie is weer lekker bezig !
maar je kan wel goed brieven schrijven :lol:
ben beniewud hoe ze erop zullen reageren !
Yamaha rd50m
7500km gereden
7500km gereden

Bericht door Yamaha rd50m »

tv aant kijken...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
Zwepper
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Zwepper »

ik ga nu na tijden weer is skateboarden :P
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Zwepper schreef::roll: de politie is weer lekker bezig !
maar je kan wel goed brieven schrijven :lol:
ben beniewud hoe ze erop zullen reageren !

Waarschijnlijk wordt de eigenaar uitgenodigd voor een gesprek bij de klachtencommissie. En dan gaan ze vertellen dat ze niet zo hadden mogen handelen :P (heb je eigenlijk geen zak aan dus)
Roberto.B

Bericht door Roberto.B »

ik ben kaas aant eten
Axel

Bericht door Axel »

Jeti schreef:

Heeft ie zich verzet tegen arrestatie/in de cel doen? Want het lijkt me niet dat je zulke verwondingen oploopt als je je niet verzet.
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Axel schreef:Heeft ie zich verzet tegen arrestatie/in de cel doen? Want het lijkt me niet dat je zulke verwondingen oploopt als je je niet verzet.

Nee, niet verzet. Wel een opmerking gemaakt dat hij het lang vond duren in de verhoorkamer. Maar dat mag nog geen reden zijn om iemand zo te behandelen!
Maar ja, sta eigenlijk niet meer te kijken van dit soort acties van de politie tegenwoordig. Je maakt het te vaak mee, helaas :(
Jeti
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Jeti »

Ben mn foto's van gisteren aan het uitzoeken en een webpagina aan het maken
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

Pannekoek aan het bakken.
Gesloten