Ff terug bladeren naar pagina 22 dan: dat zijn gedeeltes van de klachtenbrief (ik heb de eigenaar geholpen met het opstellen)
De bakbrommer van een vriend is in beslag genomen voor 'technisch onderzoek'. Maar de politie heeft zich nogal onacceptabel opgesteld. Ze vinden hem niet veilig, maar rijden dan wel zelf naar het bureau etc. En ze hebben hem zomaar in de cel geflikkerd: 3 gekneusde ribben + 1 gekneusde knie. En dat allemaal zonder aanleiding enzo. Dus dat wordt een mooie klacht.
Hij heeft hem overigens nog steeds niet terug en krijg geen bewijs van inbeslagname..
Ff terug bladeren naar pagina 22 dan: dat zijn gedeeltes van de klachtenbrief (ik heb de eigenaar geholpen met het opstellen) De bakbrommer van een vriend is in beslag genomen voor 'technisch onderzoek'. Maar de politie heeft zich nogal onacceptabel opgesteld. Ze vinden hem niet veilig, maar rijden dan wel zelf naar het bureau etc. En ze hebben hem zomaar in de cel geflikkerd: 3 gekneusde ribben + 1 gekneusde knie. En dat allemaal zonder aanleiding enzo. Dus dat wordt een mooie klacht. Hij heeft hem overigens nog steeds niet terug en krijg geen bewijs van inbeslagname..
owke...
de gedeeltes van de brief had ik gezien, alleen vroem me af wat het verhaal erachter was
Zwepper schreef::roll: de politie is weer lekker bezig ! maar je kan wel goed brieven schrijven ben beniewud hoe ze erop zullen reageren !
Waarschijnlijk wordt de eigenaar uitgenodigd voor een gesprek bij de klachtencommissie. En dan gaan ze vertellen dat ze niet zo hadden mogen handelen (heb je eigenlijk geen zak aan dus)
Ff terug bladeren naar pagina 22 dan: dat zijn gedeeltes van de klachtenbrief (ik heb de eigenaar geholpen met het opstellen) De bakbrommer van een vriend is in beslag genomen voor 'technisch onderzoek'. Maar de politie heeft zich nogal onacceptabel opgesteld. Ze vinden hem niet veilig, maar rijden dan wel zelf naar het bureau etc. En ze hebben hem zomaar in de cel geflikkerd: 3 gekneusde ribben + 1 gekneusde knie. En dat allemaal zonder aanleiding enzo. Dus dat wordt een mooie klacht. Hij heeft hem overigens nog steeds niet terug en krijg geen bewijs van inbeslagname..
Heeft ie zich verzet tegen arrestatie/in de cel doen? Want het lijkt me niet dat je zulke verwondingen oploopt als je je niet verzet.
Axel schreef:Heeft ie zich verzet tegen arrestatie/in de cel doen? Want het lijkt me niet dat je zulke verwondingen oploopt als je je niet verzet.
Nee, niet verzet. Wel een opmerking gemaakt dat hij het lang vond duren in de verhoorkamer. Maar dat mag nog geen reden zijn om iemand zo te behandelen!
Maar ja, sta eigenlijk niet meer te kijken van dit soort acties van de politie tegenwoordig. Je maakt het te vaak mee, helaas