Pagina 222 van 400

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:04
door rise and shine
Afbeelding

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:04
door rise and shine
ik tel er maar 2

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:05
door ginofs1
rise and shine schreef:

We hebben het toch over het zelfde of niet?


nee :lol:

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:06
door rise and shine
ik ga jou toch ook niet vragen om de distributie van een ducati uit te leggen zonder er bij te zeggen over welke stukgati we het hebben :lol: :P

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:07
door ginofs1
gek er zitten er drie een om ze stok stijf te houden.
maar je word warm ja

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:10
door ginofs1
je moet luisteren.
het ging om een auto 4 cilinder.
maar je had die avond al een sloot bier op

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:10
door rise and shine
oja ik tel er ook 3 op mijn plaatje, maar dat van dat motorfiets blokje is toch verder het zelfde principe als van dat autotje?

En ik zie in mijn plaatje dat er geen nokkenstok is maar hij op de 'small end' achtige dingen loopt (de tuimelaars)

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:13
door ginofs1
rise and shine schreef:oja ik tel er ook 3 op mijn plaatje, maar dat van dat motorfiets blokje is toch verder het zelfde principe als van dat autotje?

En ik zie in mijn plaatje dat er geen nokkenstok is maar hij op de 'small end' achtige dingen loopt (de tuimelaars)


yes.
en hoe werkt dat nu

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:15
door ginofs1
comunicatie is vaak een groot probleem.
om je zelf stak te ge lijden moet je vragen stellen he

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:21
door rise and shine
ik vind het vooral lastig te uit te leggen dat die drijfstang tergelijkertijd (van wegen het excentrische ook direct de 'nokkenas' moet voortellen. Maar daar ga ik nog eventjes overna denken, eerst slapen! over 5,5 uur gaat de wekker al weer :(

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:21
door ginofs1
gaan de kleppen bij elke slag open en dicht misschien?
kan dat dan?of niet

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:23
door ginofs1
mpro laat zich af weten.
je moet het zelf doen denk

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:28
door rise and shine
ginofs1 schreef:gaan de kleppen bij elke slag open en dicht misschien?
kan dat dan?of niet


Nee dat kan niet. Tijdens arbeit en compressie moeten ze sowieso gesloten zijn, en bij in uit moeten van de 2/8 (ligt er aan of we het nu over de auto of motor hebben) maar 1/4 open staan.

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:31
door rise and shine
En natuurlijk zitten die drijfstangen niet op de krukas maar hebben te te maken met een tandwiel overbrenging. Nu wordt het echt te laat en moet ik morgen aan mijn baasie uitleggen dat ik me heb verslapen omdat ik huiswerk moest maken tot diep in de nacht :lol:

Geplaatst: 11 mar 2010, 00:31
door ginofs1
:think: