nee want dan gaat ie lekken, je kan kapjes bestellen bij yamaha die dan over je as heen gaan, maar het beste is gewoon ff het koppelingskap eraf en dan de as erook uit halen, dan kan je gewoon een plat plaatje erop schroefen
nl uitlaten zijn altijd begrenst aan de voor zijde waar de wartel komt zit binnen in een lange pijp met 4 punlasjes vast
is die er uit kun je dat zo zieb valt gelijk op
Weet iemand of een gaskabel voor 2ru met verloop naar de oliepomp ook goed te gebruiken is op een 2ru zonder pomp? Dus dat ik dat verloop erafsloop oid. Of weet iemand misschien waar ik een goede 2ru kabel kan krijgen, met de goede lengte (binnenkabel ongeveer 88 cm). Ik heb alle shops al afgezocht en dus alleen 2ru kabels gevonden met overloop en verder oud type fs1 kabels, maar die zijn een stuk te lang (heb er nu ook een opzitten sinds gister, oude was stuk, maar niet echt fijn voor men pols, eerst een heel stuk draaien en dan pas geeft ie gas).
Axel schreef:Weet iemand of een gaskabel voor 2ru met verloop naar de oliepomp ook goed te gebruiken is op een 2ru zonder pomp? Dus dat ik dat verloop erafsloop oid. Of weet iemand misschien waar ik een goede 2ru kabel kan krijgen, met de goede lengte (binnenkabel ongeveer 88 cm). Ik heb alle shops al afgezocht en dus alleen 2ru kabels gevonden met overloop en verder oud type fs1 kabels, maar die zijn een stuk te lang (heb er nu ook een opzitten sinds gister, oude was stuk, maar niet echt fijn voor men pols, eerst een heel stuk draaien en dan pas geeft ie gas).
Zonder pomp kan je de dubbele kabel ook gewoon gebruiken.
Doe een losse knoop in het eind van de oliekabel, kabel door de geleider, heeft 'ie nog wat weerstand.