ginofs1 schreef:het is wel behoud van je auto. goed schoon houden vooral in de spatbord randen
Dat heb ik toevallig vorige week nog gedaan, toen ik het zundapp frame ging schoonspuiten in de wasstraat.
Maar deze auto moet er toch zsm uit als ik een andere heb.
Ik twijfel nog. De smurf staat hier nu op de oprit.
Ik twijfel aan de remmen (ze knarsen en je moet het pedaal erg ver intrappen.. of eigenlijk beuken), adviespunt zijn de banden. En volgens mij is de uitlaat lek.
Ik twijfel nog. De smurf staat hier nu op de oprit. Ik twijfel aan de remmen (ze knarsen en je moet het pedaal erg ver intrappen.. of eigenlijk beuken), adviespunt zijn de banden. En volgens mij is de uitlaat lek.
Dan zijn de remblokken versleten of de remmen zitten vastgerot.
Als je dan nog andere banden en een uitlaat moet kopen is het niet de moeite om de auto te kopen.
Je gaat niet met bijna versleten banden door de sneeuw rijden is levensgevaarlijk.
Ik twijfel nog. De smurf staat hier nu op de oprit. Ik twijfel aan de remmen (ze knarsen en je moet het pedaal erg ver intrappen.. of eigenlijk beuken), adviespunt zijn de banden. En volgens mij is de uitlaat lek.
Dan zijn de remblokken versleten of de remmen zitten vastgerot. Als je dan nog andere banden en een uitlaat moet kopen is het niet de moeite om de auto te kopen. Je gaat niet met bijna versleten banden door de sneeuw rijden is levensgevaarlijk.
Hmhm, bij de remmen klikt het dat het staal remt, in plaats van de blokken. Zijn 15.000 km geleden vervangen, dat wel.. Dus weet het ook niet.
Zaterdag gaat hij op de brug ter controle bij iemand. Misschien valt de uitlaat mee. Banden zijn wel verkrijgbaar, zelfs winterbanden. Dus daar laat ik mijn beslissing vanaf hangen.
Dan zijn de remblokken versleten of de remmen zitten vastgerot. Als je dan nog andere banden en een uitlaat moet kopen is het niet de moeite om de auto te kopen. Je gaat niet met bijna versleten banden door de sneeuw rijden is levensgevaarlijk.
Hmhm, bij de remmen klikt het dat het staal remt, in plaats van de blokken. Zijn 15.000 km geleden vervangen, dat wel.. Dus weet het ook niet. Zaterdag gaat hij op de brug ter controle bij iemand. Misschien valt de uitlaat mee. Banden zijn wel verkrijgbaar, zelfs winterbanden. Dus daar laat ik mijn beslissing vanaf hangen.
Wist je dat me ook een goede golf 3 is aangeboden uit 96 met nieuwe apk en nieuwe distributieriem voor 800.
Is vanaf 2003 bij mijn auto-beun in onderhoud, dus dat zit wel goed. (werkt als voertuig monteur en instructeur bij het leger, heeft daarvoor bij auto garages gewerkt als monteur en keurmeester etc, en is de broer van mijn beste vriend, dus ik vertrouw hem)
wist je dat ik best wel vw fan ben stiekem..