Wist je dat 13

Voor alles wat niet FS1-gerelateerd is
Gesloten
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

:P
Dankje!
Ik heb het in 2009 nog een keer geprobeerd, maar niet echt af gekregen:

Afbeelding

Adelaars uit de losse hand geschilderd:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Maar vanwege tijdgebrek ivm. school heb ik het toen niet verder afgemaakt dan dit :(
Twowheeler
7500km gereden
7500km gereden
Locatie: vlakbij marco want die woont ook in the-middle-of-nowhere-noord-holland net als niek trouwens

Bericht door Twowheeler »

alleen maar duitse dingen :P

Ik ben met een ferrari bezig, alleen de body moet ik nog spuiten
the_destroyers
5000km gereden
5000km gereden

Bericht door the_destroyers »

Daar moet je wel heel veel geduld voor hebben!
Zou ik niet kunnen.
Ik deed alleen modelvliegtuigen.
Nu ik het zag op het forum, herinnerde ik me dat ik nog een onafgewerkte f-14 ligge hebben. :lol:
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Twowheeler schreef:alleen maar duitse dingen :P

Natuurlijk!
Voor de modelbouw is Duits spul veel leuker. Bijv. ze gebruikten camouflage, terwijl het bij de Amerikanen allemaal saai groen was :lol:
Vooral de SS camouflage is erg uitdagend om te schilderen:

Afbeelding

Die fallschirmjäger op mijn vorige foto's moesten dit patroon krijgen, ook erg lastig:

Afbeelding

Als je goed kijkt heb ik een te lichte bruin gebruikt en iets te grote vlekken :P
Toch kost alleen de jassen schilderen al ruim een week (avonden).
Laatst gewijzigd door Niels op 12 feb 2012, 20:40, 1 keer totaal gewijzigd.
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Niels schreef:
Twowheeler schreef:alleen maar duitse dingen :P

Natuurlijk!
Voor de modelbouw is Duits spul veel leuker. Bijv. ze gebruikten camouflage, terwijl het bij de Amerikanen allemaal saai groen was :lol:
Vooral de SS camouflage is erg uitdagend om te schilderen:

Afbeelding

Die fallschirmjäger op mijn vorige foto's moesten dit patroon krijgen, ook erg lastig:

Afbeelding

Als je goed kijkt heb ik een te lichte bruin gebruikt en iets te grote vlekken :P
Toch kost alleen de jassen schilderen al ruim een week (avonden).

Jij moet eens een x in dordt komen kijken hier woont namelijk meneer ss zelf ..... zeggen ze
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Naja, ik hoef er in het echt niks mee te maken te hebben :P
Zoals gezegd is het voor de modelbouw meer een uitdaging dan effen groen, dat wil niet zeggen dat ik dat allemaal sympathiseer ofzo :shock:

En sowieso alles wat met WW2 te maken heeft is nog veeeeeel duurder dan FS1 spul :lol:
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

wat een werk pfff echt iets voor mij hahhaha niet dus
petje af hoor .
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Niels schreef:Naja, ik hoef er in het echt niks mee te maken te hebben :P
Zoals gezegd is het voor de modelbouw meer een uitdaging dan effen groen, dat wil niet zeggen dat ik dat allemaal sympathiseer ofzo :shock:

En sowieso alles wat met WW2 te maken heeft is nog veeeeeel duurder dan FS1 spul :lol:

Ik ook niet Niels maar schijnt bizar te zijn wat deze man heeft .... verzamelt al heel zijn leven ... heb ooit een kreidler van hem gekocht wist niet wat ik zag binnen
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Inderdaad!

Ben benieuwd of ik het nog zo kan, de kunst is eigenlijk goede verf een zeer goed en zeer dun kwastje en een hele vaste hand :P
Maar nu ik meer tijd heb en meer kennis van elektronica wil ik weer eens wat afstandbestuurbaars hobbyen 8)
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

eriks schreef:

Ik ook niet Niels maar schijnt bizar te zijn wat deze man heeft .... verzamelt al heel zijn leven ... heb ooit een kreidler van hem gekocht wist niet wat ik zag binnen

Ja, je hebt net als bij FS1's verzamelaars. Het is alleen nog een stapje duurder en zeldzamer allemaal :P
Het kan best zo zijn dat een originele jas meer waard is dan elke FS1 ooit kan zijn :shock:
bajaboy
2500km gereden
2500km gereden
Contacteer:

Bericht door bajaboy »

ben al blij met me baja en die gaat alleen maar alle jezus hard verder niet .
eriks
2000km gereden
2000km gereden

Bericht door eriks »

Niels schreef:
eriks schreef:

Ja, je hebt net als bij FS1's verzamelaars. Het is alleen nog een stapje duurder en zeldzamer allemaal :P
Het kan best zo zijn dat een originele jas meer waard is dan elke FS1 ooit kan zijn :shock:

Klopt helemaal zelfs helmen die hij heeft al...........

alles word dan ook heel goed bewaakt door ............. Duitse herders........
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

:P

Naja bij militaria zooi, vooral WW2 Duits wordt ook gruwelijk veel opgelicht, dus je moet echt heel goed weten hoe het allemaal werkt met tekentjes en logo'tjes en alles :shock:

Daarnaast is het ook erg omstreden (wat denken mensen wel niet als je thuis van allerlei nazi dingen hebt staan) en je hebt voor sommige dingen behoorlijk lastig te krijgen vergunningen nodig. :shock:
Bijv. als je een bodemvonst doet ergens dan mag je het vaak niet eens zomaar houden, als het zoeken ernaar al legaal is (bijv. in de regio's Arnhem en Nijmegen is het verboden).
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Niels schreef:Wist je dat misschien wel weer met RC zooi hobby'en.

Afbeelding

Multifunctioneel hart is al besteld 8) De chip die erop zit is geen CPU maar een zogenaamde FPGA, die kan in gigabits/s data verwerken en instructies uitvoeren in fs (femtoseconde) bereik. 8)
Eerst maar eens kennis op doen en dan met stappenmotoren, ontvanger, motorbesturing enz. aan de slag!
De kunst is om zo veel mogelijk intelligente elektronica op een zo klein mogelijk oppervlak te krijgen. 8)

Het boardje heeft ook een 3-assige (xyz) acceleratiemeter en geheugen dus misschien combineer ik het wel een keer met een uitlezing via RFID op een Android App (mijn afstudeeronderwerp) :lol: :lol:
Iemand zin om mee te doen voor het mechanische deel? Heb wat alu frees- en draaiwerk nodig.
Niels
Site Admin
Site Admin

Bericht door Niels »

Ha de tank is ook bijna onderweg!
Hetzelfde model als mijn vorige (PRTL/Gepard).

8)
Gesloten