Dankje!
Ik heb het in 2009 nog een keer geprobeerd, maar niet echt af gekregen:

Adelaars uit de losse hand geschilderd:

Maar vanwege tijdgebrek ivm. school heb ik het toen niet verder afgemaakt dan dit

Twowheeler schreef:alleen maar duitse dingen
Ik ben met een ferrari bezig, alleen de body moet ik nog spuiten
Niels schreef:Twowheeler schreef:alleen maar duitse dingen
Ik ben met een ferrari bezig, alleen de body moet ik nog spuiten
Natuurlijk!
Voor de modelbouw is Duits spul veel leuker. Bijv. ze gebruikten camouflage, terwijl het bij de Amerikanen allemaal saai groen was
Vooral de SS camouflage is erg uitdagend om te schilderen:
Die fallschirmjäger op mijn vorige foto's moesten dit patroon krijgen, ook erg lastig:
Als je goed kijkt heb ik een te lichte bruin gebruikt en iets te grote vlekken
Toch kost alleen de jassen schilderen al ruim een week (avonden).
Niels schreef:Naja, ik hoef er in het echt niks mee te maken te hebben
Zoals gezegd is het voor de modelbouw meer een uitdaging dan effen groen, dat wil niet zeggen dat ik dat allemaal sympathiseer ofzo
En sowieso alles wat met WW2 te maken heeft is nog veeeeeel duurder dan FS1 spul
eriks schreef:Niels schreef:Naja, ik hoef er in het echt niks mee te maken te hebben
Zoals gezegd is het voor de modelbouw meer een uitdaging dan effen groen, dat wil niet zeggen dat ik dat allemaal sympathiseer ofzo
En sowieso alles wat met WW2 te maken heeft is nog veeeeeel duurder dan FS1 spul
Ik ook niet Niels maar schijnt bizar te zijn wat deze man heeft .... verzamelt al heel zijn leven ... heb ooit een kreidler van hem gekocht wist niet wat ik zag binnen
Niels schreef:eriks schreef:Niels schreef:Naja, ik hoef er in het echt niks mee te maken te hebben
Ik ook niet Niels maar schijnt bizar te zijn wat deze man heeft .... verzamelt al heel zijn leven ... heb ooit een kreidler van hem gekocht wist niet wat ik zag binnen
Ja, je hebt net als bij FS1's verzamelaars. Het is alleen nog een stapje duurder en zeldzamer allemaal
Het kan best zo zijn dat een originele jas meer waard is dan elke FS1 ooit kan zijn
Niels schreef:Wist je dat misschien wel weer met RC zooi hobby'en.