marco schreef:Hebben er misschien mensen zin om een keer ergens te gaan karten?
Jah tuurlijk, ik heb wel zin in een rondje, misschien een beetje ergens midden in nederland ofzo, ik ken een hele goede binnen baan genaamd kartplaza in nijverdal.
Triforce schreef:Jah tuurlijk, ik heb wel zin in een rondje, misschien een beetje ergens midden in nederland ofzo, ik ken een hele goede binnen baan genaamd kartplaza in nijverdal.
Triforce schreef:Jah tuurlijk, ik heb wel zin in een rondje, misschien een beetje ergens midden in nederland ofzo, ik ken een hele goede binnen baan genaamd kartplaza in nijverdal.
Daar hebben ze 270cc karts
die gaan dus net zo sloom
Die karts zijn niet zo sloom hoor, ik kon met een 180cc kart een gemiddelde rijder bij houden die met de 270cc reed (al zeg ik dat het dezelfde karts zijn en alleen maar een hendeltje over wordt gezet bij de carb waardoor hij minder trekt ).
maar maak anders een poll van welke baan/plaats en dan spreken we een datum af om zo te kijken of iedereen kan?
naar een motorzaak brengen en daar laten begrenzen
testbankuitdraai krijg je dan mee
een kopie daarvan kan naar de verzekering, maar niet elke verzekeringsmaatschappij gaat akkoord met deze eigenlijk illegale manier (staat geen 25 kw op het kenteken, maar wordt gedoogd door de politie)
Andries schreef:naar een motorzaak brengen en daar laten begrenzen testbankuitdraai krijg je dan mee een kopie daarvan kan naar de verzekering, maar niet elke verzekeringsmaatschappij gaat akkoord met deze eigenlijk illegale manier (staat geen 25 kw op het kenteken, maar wordt gedoogd door de politie)
Zo heb ik het dus ook met mijn radian gedaan, ik had een gashendel restrictie en dat vindt ik ook een betere manier dan ringen in de uitlaat en carb.
Monkeymadness schreef:ik kan voor een prikkie een motor kopen die meer dan 25kw heeft, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik er legaal op mag rijden?? (tot 25kw dus..)
laten begrenzen?
of moet ik hem naar een motordealer brengen die hem op 24.5 kw begrensd en daarna naar de rdw om hem opnieuw te keuren??
of zelf begrenzen en dan naar de dealer, scheelt denk ik weer kosten