achterbandje is aan vervanging toe, en er zit wat roest in de tank, dus tank schoonmaken en in de tankcure of een soortgelijk product, nieuw bandje en ik kan ermee rijden...
ja ok, voor dat geld zou het mij ook weinig boeien idd
maar je hebt toch al die kawa als lichte motor?
dan zou je deze gewoon netjes kunnen op knappen (of iets anders van maken)
en dan als zwaar gaan rijden als dat kan
en ik ben de kawa beu, er zit ergens een storing in het elektrische circuit, de ene dag doet ie het, de volgende niet meer, dan kan ik hem starten tot de accu leeg is...
en de kawa is ook te koop, 100 euro incl. kenteken krijg je er een compleet blok in onderdelen bij
zeg het maar, ik heb de puntjes en condensator vervangen, en dan doet ie het af en toe, de rest is niet/nauwelijks (nieuw) aan te komen, en ik heb m'n vragen hoe lang en 2e handse mee gaat... ik denk dat het in de bobine zit, en anders in de ontsteking zelf...
blok is afgelopen vakantie gereviceerd door mij, balans armpje is vervangen, en overal nieuwe pakkingen/keerringen, verse olie, bougie's... ik heb nadat ie weer in elkaar zat max 500km gereden, daarna begon ie te spoken, toen nieuwe puntjes en condensator toen deed ie het weer, en nu begint ie weer te spoken. maar als ie loopt, dan loopt prima ...