Die imitatie FS1 uitlaat van Falko paste ook voor geen kl**t. Daarvan hebben we het achterste montagepunt (op de uitlaat zelf natuurlijk), dat draadeindje, gewoon afgezaagt. Was zowiezo al dol, en daardoor paste hij helemaal niet
Net even men nieuwe pijp passend onder de brom gebeunt. Hij sloot niet helemaal goed aan op de cilinder dus heb ik de pakking wat verdikt dmv 3 ringen van dubbelzijdig schuimtape ofzoiets. Maarja hij zit er nu dus goed op Roeien met de riemen die je hebt
Ja ik wilde dus eerst een extra uitlaatpakking ertussen doen maar dat was net te dik dus kon de wartel niet het schroefdraad van de cilinder pakken maar met dat dubbelzijdig schuimtape zit het nu wel goed.
Ging vanmiddag met mn fs1 na huis en hij staat zo afgesteld dat stationair niet wil lopen maruh dat ie op hoge toeren dan wel genoeg benzine krijgt, kmoet dus altijd beetje om denken dat ik niet te weinig gas houdt anders slaat ie wel es uit.
In ieder geval ik ging na huis kwas vlak bij mn dorp en zag zo n witte neos met paar gasten erbij staan en reed zo fietspad
die neos met 2 man mij zo inhalen gaat ie zo vlak voor me rijden enzo wilde cker wedstrijdje doen in de regen ik zo achter em blijve rijde hij remde mij zo wel beetje af en we ware bij t viaduct slaat mn brommer af door te weinig gas
Ik probere em weer aan te schuiven die k*t lui de hele tijd lachen en toeteren omdat het mij niet lukte em aan te krijgen zij zo de hele tijd 20 m van me af lachen en toeteren en als k dichterbij kwam reden ze de hele tijd stukje weer weg ben op t laatst gestopt met lopen toen ginge ze na 2 min. weg De VUILE k*t LUI ALS IK ZE TEGENKOM KRIJGE ZE ALLBEI EEN BEST PAK RAMMEL A LA ANDRIES; GEEN GENADE EN NIET TE ZUINIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BTW MIN BUURJONGEN KWAM NA 1 MIN OOK AL OP ZN TOMOSJE VOORBIJRIJDEN HEEFT MIJ FF LAATSTE STUKJE GESLEEPT !
hier in zwolle is het al helemaal een ramp met die scooters en die schakels van nu die denken allemaal sneller te zijn dan ik door alleen een andere uitlaat erop te zetten ik kan met half gas al bijhouden en kom met gemak langs ze heen (Als het 50cc is)