Eureka, mijn plaatje is terecht, vanmiddag opgehaald samen met een mooie chrome houdertje (blingbling) en gemonteerd. Ik kan dus officieel de weg op... kan iemand dat F$ckweer ff weg jagen aub.
Tandwiel 14 er op gezet inplaats van 13, weet nog niet echt goed of het postitief of negatief is! Morgen even uitproberen! en mischien nog even een 15 proberen!
Ik vandaag gedaan op FS1 Motorblok DX is volledig gereviseerd, terug in mekaar, en mooi gespoten met een grondlaagje+ velgenlak motip (en een beetje vernis erop )
De helft van m'n 380 motorblok steekt ook al in mekaar. Zie ik dat m'n kickstarteras naar de kl*te is. nieuwe besteld, effe wachten en dan mar gaaaaaaaaas!!!!
@waslijn kreeg er eerst zelf ook bijna geen gat in geboord maar vorige week tog eindelk gelukt , maar de bout die dan door me kickstarter zelf en mekickstart as zat zat veel spelling tussen dus kreeg hem nog niet aangekickt en toen hebben we hem tog maar laten lassen maar toen kickte ik en brak de as af
Vandaag olie in het motorblok gegooid, en eindelijk na een lange tijd weer eens gereden. De fs1 is er weer helemaal klaar voor Ik hoefde maar 2x te kicken en hij liep Ff klein stukje gereden, wat rijd dat heerlijk morgen zal ik wat foto's maken enzo