Wist je dat topic v2.0
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
- Tombo
- 17500km gereden
mpro09 schreef:nice,
hadden wij het op school ook over, als je sneller dan het licht kan, kan je terug in de tijd
Zo zat ik laatst ook te denken, of je mechanica/trillingen/bewegingen sneller dan het licht zijn.
Stel je hebt een ijzeren staaf van bv 2 lichtjaar lang, en hij is oneindig stijf/star. Als je dan 2 personen die staaf vsast hebben, ieder 1 uiteinde, en 1 persoon duwt op die staaf, voel je het dan eerder dan dat je het ziet?

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- Site Admin
-
- 7500km gereden
-
- Site Admin
Wist je dat jij het als vakantiewerk doet?
Wist je dat vaak mensen met vakantiebanen véél slimmer zijn als de mensen die datzelfde beroep dagelijks uitoefenen?
Wist je dat bij de Albert Heijn de vulploeg bestond uit minimaal HBO studenten (zelfs iemand die medicijnen studeerde aan de universiteit)?
Wist je dat de leidinggevenden allemaal niet eens een MBO hadden?
Wist je dat vaak mensen met vakantiebanen véél slimmer zijn als de mensen die datzelfde beroep dagelijks uitoefenen?
Wist je dat bij de Albert Heijn de vulploeg bestond uit minimaal HBO studenten (zelfs iemand die medicijnen studeerde aan de universiteit)?

Wist je dat de leidinggevenden allemaal niet eens een MBO hadden?

- Tombo
- 17500km gereden
Wist je dat ik vandaag ook moest werken.
Wist je dat ik een auto in Hilversum bij de BMW dealer moest ophalen (Peugeot 407). Wist je dat ik op station Hilversum Noord was uitgestapt. Wist je dat ik ech FAKKING ver moest omlopen omdat er 1 of andere brug die over het spoor loopt afgesloten was
Wist je dat ik wel langs al die radio studio's kwam (538, QMusic)
Wist je dat we ook nog om kwart voor 3 ff 7 splinternieuwe Passat's moesten wegbrengen naar Tilburg. Wist je dat we er toen om 15.45 waren. Wist je dat we opgehaald zouden worden. Wist je dat onze ophaler pas om 16.45 er was
Wist je dat beter wel alles doorbetaald
Wist je dat ik volgende keer gewoon Mitchel bel als ik in Hilversum ergens moet zijn, dan moet 'ie mij maar ff weg boeken op de FS1
Wist je dat ik een auto in Hilversum bij de BMW dealer moest ophalen (Peugeot 407). Wist je dat ik op station Hilversum Noord was uitgestapt. Wist je dat ik ech FAKKING ver moest omlopen omdat er 1 of andere brug die over het spoor loopt afgesloten was

Wist je dat we ook nog om kwart voor 3 ff 7 splinternieuwe Passat's moesten wegbrengen naar Tilburg. Wist je dat we er toen om 15.45 waren. Wist je dat we opgehaald zouden worden. Wist je dat onze ophaler pas om 16.45 er was

Wist je dat ik volgende keer gewoon Mitchel bel als ik in Hilversum ergens moet zijn, dan moet 'ie mij maar ff weg boeken op de FS1

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ja die brug bij noor dis afgelsoten idd, echt zwaar klote en gister hier ook nog is avondvierdaagse toen stond echt alles vast en was ik pizza's aan het rijden
wist je dat ik de hele dag vrij was dus dat je best had mogen bellen
wist je dat er wel wat alternatieven zijn voor die brug maar dat je ff moet zoeken
wist je dat bij De Jong op de bussumergrindweg?
wist je dat ik de hele dag vrij was dus dat je best had mogen bellen

wist je dat er wel wat alternatieven zijn voor die brug maar dat je ff moet zoeken
wist je dat bij De Jong op de bussumergrindweg?