NIX schreef:Gister een gratis Skyteam Dax opgehaald van 2008 die de laatste 2 jaar droog was weggeborgen. Kostte een rit naar Utrecht en en fles port.
Deze dus:
Heb me wel al verbaasd over het inwendige van het spruitstuk en de speling op het achterbruglager. De bamibougie geeft in elk geval een vonk en de accu liet zich laden. Van de uitlaat en luchtfilter zijn ophangbeugeltjs afgebroken. De doorgezakte middenbok en het afhangende voetsteuntje gaan uiteraard nog aangepakt worden.
NIX schreef:Gister een gratis Skyteam Dax opgehaald van 2008 die de laatste 2 jaar droog was weggeborgen. Kostte een rit naar Utrecht en en fles port.
Deze dus:
Heb me wel al verbaasd over het inwendige van het spruitstuk en de speling op het achterbruglager. De bamibougie geeft in elk geval een vonk en de accu liet zich laden. Van de uitlaat en luchtfilter zijn ophangbeugeltjs afgebroken. De doorgezakte middenbok en het afhangende voetsteuntje gaan uiteraard nog aangepakt worden.
Ik vind ze maar niets, vooral hoe ze rijden.
Heb met zo'n Skyteam Monkey gereden en had gewoon schrik om er een bocht mee te nemen, vind het levensgevaarlijk zo'n klein ding
Een Dax zit niet "anders" als een FS1 ofzo, op een monkey zit je iets lager en iets krapper. Op de standaard China bandjes sturen ze beroerd ja, maar zet er een stel fatsoenlijke banden onder, dan stuurt het al 10x beter.
Vooral een Dax, daarmee kan je behoorlijk hard de bocht mee om gaan (laag zwaartepunt, lekker kleine brede bandjes)