van middag met de zijslijper een stuk van me kickstarter af geslepen zodat ie om me uitlaat heen past, en de rubbers van me steppen balk gehaald zodat die gebogen kan worden omdat die ook niet om me uitlaat heen past
eergisteren reed mijn brom nog prima. toen heeft hij (droog dus geen regen) een tijdje op de zij standaard gestaan. Ik volgende dag rijden. stopte hij er mee. Ik reed al een tijde op reserve dus dacht benzine op
Tanken en gaan naar school. ging goed. van school naar huis ging goed maar van huis naar school ging ging hij weer overslaan bij de 4000 toeren .. Dacht aan vocht dus op me werk lekker warm binnen met wat dingetjes open (o.a onstekingskap) en om 5 uur trappen en gaan..
Mooi weer stotteren en doen dus nu ff van alles aan het proberen..
Grote kans dat er vuil in je benzinekraantje zit, of in je carburateur. Dat gebeurt vaker als je ineens op reserve gaat rijden/je tank bijna leeg rijdt
Brommer weer bijna gefixed.
Ik had nog een zelfde maat zuiger liggen die nog goed is (volgens mij zelfs origineel Yamaha ), dus ik kan gelukkig weer met mien oude 60cc rijden Blok verder helemaal schoongespoeld/geblazen/keukenrolmethode door de carterruimte etc gedaan
gister schoon gemaakt en troep uit me blok gehaald
want me piston veertje was vrijdag ochtend kapot gegaan ( afgebroke en de helft zat nog in me zuiger dus hij was gwoon afgebroke )
dinsdag spulle binne en weer inrijde
Tombo schreef:Brommer weer bijna gefixed. Ik had nog een zelfde maat zuiger liggen die nog goed is (volgens mij zelfs origineel Yamaha ), dus ik kan gelukkig weer met mien oude 60cc rijden Blok verder helemaal schoongespoeld/geblazen/keukenrolmethode door de carterruimte etc gedaan
dat is dus blok laten leeglopen, en dan aldoor keukenpapier achter je krukas door draaien?