Pagina 26 van 100
Geplaatst: 07 mar 2008, 23:25
door Handyman
Wat een geschreeuw Andries...
Je kan ook zorgen dat je brommer wél rijdt.
Lullig om je te zieken dan op een ding wat wel rijdt, maar als jij een scootje eruit rijdt lach je toch ook ?
Denk aan je hart man..

Geplaatst: 08 mar 2008, 07:47
door Aad
Handyman schreef:Wat een geschreeuw Andries...
Je kan ook zorgen dat je brommer wél rijdt.
Lullig om je te zieken dan op een ding wat wel rijdt, maar als jij een scootje eruit rijdt lach je toch ook ?
Denk aan je hart man..

Loopt je hart wél stationair Andries?

Geplaatst: 08 mar 2008, 16:07
door Jelle
vetjes
ik heb net de eerste 14 km gereden met de nieuwe cilinder
het verschil tussen een f5b en een fs1 cil is echt wel groot.
kmoet net nog men verlichting in orde maken, het lekkend blok, en een bout van voorvork vastzetten
en dan ben ik helemaal klaar

Geplaatst: 08 mar 2008, 16:34
door Axel
Vanmiddag ook mijn voorband vervangen voor een m29s

Geplaatst: 08 mar 2008, 17:27
door mpro09
van middag met de zijslijper een stuk van me kickstarter af geslepen zodat ie om me uitlaat heen past, en de rubbers van me steppen balk gehaald zodat die gebogen kan worden omdat die ook niet om me uitlaat heen past

Geplaatst: 08 mar 2008, 19:22
door Andries
Aad schreef:Handyman schreef:Wat een geschreeuw Andries...
Je kan ook zorgen dat je brommer wél rijdt.
Lullig om je te zieken dan op een ding wat wel rijdt, maar als jij een scootje eruit rijdt lach je toch ook ?
Denk aan je hart man..

Loopt je hart wél stationair Andries?

MIJn hart loop stationair heel goed hoor alleen als k zulke gaste tegenkom niet meer

....
Geplaatst: 08 mar 2008, 19:26
door Thomash
eergisteren reed mijn brom nog prima. toen heeft hij (droog dus geen regen) een tijdje op de zij standaard gestaan. Ik volgende dag rijden. stopte hij er mee. Ik reed al een tijde op reserve dus dacht benzine op
Tanken en gaan naar school. ging goed. van school naar huis ging goed maar van huis naar school ging ging hij weer overslaan bij de 4000 toeren

.. Dacht aan vocht dus op me werk lekker warm binnen met wat dingetjes open (o.a onstekingskap) en om 5 uur trappen en gaan..
Mooi weer stotteren en doen dus nu ff van alles aan het proberen..
Geplaatst: 08 mar 2008, 19:37
door Tombo
Grote kans dat er vuil in je benzinekraantje zit, of in je carburateur. Dat gebeurt vaker als je ineens op reserve gaat rijden/je tank bijna leeg rijdt
Geplaatst: 08 mar 2008, 21:47
door Thomash
me carb licht nu ook lekker te weken in de cilitbang. Was zo ie zo te vies om aan te pakken

Geplaatst: 16 mar 2008, 13:55
door Tombo
Brommer weer bijna gefixed.
Ik had nog een zelfde maat zuiger liggen die nog goed is (volgens mij zelfs origineel Yamaha

), dus ik kan gelukkig weer met mien oude 60cc rijden
Blok verder helemaal schoongespoeld/geblazen/keukenrolmethode door de carterruimte etc gedaan

Geplaatst: 16 mar 2008, 14:07
door Thomash
Vandaag niks. Is klote weer en hij doet het weer goed (condensator was 't )
Gisteren wel even gepoetst op mijn werk. standaard zwart gespoten (gewoon over het vuil heen hahaha) en veel zooi weggeblazen met hogeluchtdruk
erg relaxed trouwens dat ik hem dan op ooghoogte heb
gewoon op zo'n brug zetten:
http://www.overlander.nl/getthumb.asp?tabel=overlander_website_afbeeldingen&veldnaam=afbeelding&id=1
En omhoog :d
Geplaatst: 16 mar 2008, 14:10
door nico
gister schoon gemaakt en troep uit me blok gehaald
want me piston veertje was vrijdag ochtend kapot gegaan ( afgebroke en de helft zat nog in me zuiger dus hij was gwoon afgebroke

)
dinsdag spulle binne en weer inrijde

Geplaatst: 16 mar 2008, 15:27
door jonnotje
Tombo schreef:Brommer weer bijna gefixed.
Ik had nog een zelfde maat zuiger liggen die nog goed is (volgens mij zelfs origineel Yamaha

), dus ik kan gelukkig weer met mien oude 60cc rijden

Blok verder helemaal schoongespoeld/geblazen/keukenrolmethode door de carterruimte etc gedaan

dat is dus blok laten leeglopen, en dan aldoor keukenpapier achter je krukas door draaien?

Geplaatst: 16 mar 2008, 16:25
door Tombo
Ja, maar je hoeft je blok niet leeg te laten lopen :S

de krukasholte is een afgesloten ruimte, die ruimte heeft niks met de blokolie te maken
Geplaatst: 16 mar 2008, 16:32
door Jelle
da wel een slim idee
vriend van me, had heel veel ijzervijlsel in krukasholte zitten ( had zen cilinderkop deels kapotgezaagd omdat hij de boute niet los kreeg
we hebben dat gewoon uitgeblazen met hogedrukspuit