Motobecane Zijn wel grappige blokjes. De 5 bakken worden ook wel gebruikt onder bakbrommers enzo
wel iemand zei me dat het goeie brommers zijn en niet veel geld is voor zo ene, wat denk jij?
Ik heb er nooit op gereden en geen ervaring met die blokjes. Die modellen zijn hier niet uitgevoerd. En vind het ook niet het mooiste model trouwens, dan zou ik liever voor zo een D 55 gaan.
zijn idd ook schoon, maar die zullen wel een prijsklasse hoger liggen vermoed ik?
Arnoute schreef:zijn idd ook schoon, maar die zullen wel een prijsklasse hoger liggen vermoed ik?
Ja voor 350 ga je die niet vinden in (zo goed als) rijdende staat Ik vind die van jou niet echt oldtimer genoeg zeg maar (net als mijn RDmx). Maar op zich wel leuk brommertje.
Arnoute schreef:zijn idd ook schoon, maar die zullen wel een prijsklasse hoger liggen vermoed ik?
Ja voor 350 ga je die niet vinden in (zo goed als) rijdende staat Ik vind die van jou niet echt oldtimer genoeg zeg maar (net als mijn RDmx). Maar op zich wel leuk brommertje.
jaa ik vind het ne schone en wat is er niet oldtimer aan dan?
Wist je dat Apple iMovie geniaal is!
Je voegt filmfragmenten in (iMovie zegt dat het een fragment van persoon/actie/landschap/groep moet zijn) en je voegt wat zinnen in en je krijgt een eigen filmtrailer!!!
wist je dat me fs1 morgen van verzekering gaat en de winterbrommer erop sneeuw is op komst zeggen ze dus gaat die in de winterslaap, dit weekend grondig kuisen en dan zien wat ik al moet doen voor groot onderhoud...
mijn ook niet echt, kraan lekt nog, maar komt wel al in orde ooit daarom is het ook winterbrommer, mag lekken, kraken, raar rijden, etc. (rijd wel goed eig. nette 43...)
TRAAAG!!! binnenkort cilindertuning