Pagina 27 van 100
Geplaatst: 19 mei 2009, 09:58
door Aad
De CB400f heeft 27,6kW.
Voorzover ik weet staat er bij zulke motoren niets in de papieren over hoeveel kW hij heeft, en dus ook niet dat 't lichte motorfiets is.
Ik zou er rustig mee gaan rijden, zeker als je er een heb met +/- 50.000km op de teller, die heeft waars. iets minder kW inmiddels hihi
Geplaatst: 19 mei 2009, 10:41
door niels16
Geplaatst: 19 mei 2009, 10:45
door Yamaha rd50m
hell yeah!
D.I.Y. for laif!

Geplaatst: 19 mei 2009, 10:45
door Jeti
niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af
wist je dat word echt vet mooi
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen
[plaatjes]
Wist je dat ik altijd erg veel commentaar krijg op mijn zelf gelaste begagerek dat ze het zonde vinden etc.
Maar ik vind hem handig en praktisch, en daar had ik hem voor gemaakt.
Geplaatst: 19 mei 2009, 10:56
door Triforce
Aad schreef:De CB400f heeft 27,6kW.
Voorzover ik weet staat er bij zulke motoren niets in de papieren over hoeveel kW hij heeft, en dus ook niet dat 't lichte motorfiets is.
Ik zou er rustig mee gaan rijden, zeker als je er een heb met +/- 50.000km op de teller, die heeft waars. iets minder kW inmiddels hihi
50.000 is al aardig wat jah, maar hij hoeft niet minder te hebben hoor hij kan zelfs meer hebben of gelijk, het licht er ook maar net aan hoe de vorige eigenaar erop heeft gereden
Geplaatst: 19 mei 2009, 11:46
door mpro09
S gewoon dik

ook een bijna goed kenteken
de overheid maakt geen onderscheid tussen vermogen aan de krukas of achterwiel, maar het moet wel 25kw zijn.
zo lek als een mandje dus

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:05
door paull
[quote="niels16"]wist je dat bagagedrager bijna af
wist je dat word echt vet mooi
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen
Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:22
door Aad
Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Geplaatst: 19 mei 2009, 12:24
door lespaultje
Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt

Geplaatst: 19 mei 2009, 12:29
door Aad
lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt

'
Paul, dit schreef ik net:
Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.
Geplaatst: 19 mei 2009, 12:31
door lespaultje
Aad schreef:lespaultje schreef:Of je koopt gewoon een bagagerekje die voor de FS1 is gemaakt

'
Paul, dit schreef ik net:
Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.
Hout is serieus beter! Ook voor als je in 'n aanrijding terecht komt.
Ja oke, dan is het wel ideaal natuurlijk, maar ik vind wat ik nu heb ook wel goed genoeg

maar als je het zelf wilt maken, dan is dat eikenhout wel een goede optie!
Geplaatst: 19 mei 2009, 12:32
door Twowheeler
Maar dat hout dien je dan wel met je linker hand en een rechter zaag te zagen! Een appel eten van tevoren wil ook wel helpen
Geplaatst: 19 mei 2009, 12:36
door Aad
Twowheeler schreef:Maar dat hout dien je dan wel met je linker hand en een rechter zaag te zagen! Een appel eten van tevoren wil ook wel helpen
Inderdaad, en bij het omzagen van de boom moet je ook 'n helm op doen i.v.b. de eikels die mogelijk naar beneden kunnen vallen.
Geplaatst: 19 mei 2009, 13:56
door paull
Aad schreef:Ik zou persoonlijk eikenhout gebruiken, is goed te bewerken, door de structuur die gevormd is bij de groei van de eikenboom.
Hoe ouder het hout, hoe beter. Dit i.v.b. de flexibiliteit. Wanneer je 'n zware lading er op monteert, zal het hout zichzelf schikken, waardoor je de perfecte rechts-links balans krijgt.
Op deze manier is de kans dat je wheelies maakt, door de massa van je bagage nihil.
Succes!
PS, Mahoniehout kan opzich ook wel.

wattefuck
Geplaatst: 19 mei 2009, 16:01
door niels16
paull schreef:niels16 schreef:wist je dat bagagedrager bijna af
wist je dat word echt vet mooi
wist je dat ik wel een bagagedragerfabriek kan beginnen
Vind je zelf gezaagd boumarkt allu mooi staan op een fs1? Doe mij maar een chroom rekje


naja angezien dit lobudget bagagerek goedkoper is dan een officieel ,
en hij toch alleen maar voor vakantie is,en mij het niet uimaakt hoe
hij er uit ziet als het maar praktisch is
wist je dat zeer lobudget is kost nog geen 7,50 euro om te maken
