ja dat wel maar had er een kenteken op gezeten had ik m of gehouden of kompleet verkocht.
maar gaan ze niet verkocht worden ook geen probleem bouw ik op die 73er gewoon een paarse en op die 3e9 een gouwe de 71er heb ik er weer afgehaald word nu een street vond 2 toch wat weinig
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
joscabrio schreef:ja dat wel maar had er een kenteken op gezeten had ik m of gehouden of kompleet verkocht. maar gaan ze niet verkocht worden ook geen probleem bouw ik op die 73er gewoon een paarse en op die 3e9 een gouwe de 71er heb ik er weer afgehaald word nu een street vond 2 toch wat weinig
En uiteindelijk hou je ze allemaal of koop of ruil je weer wat bij
joscabrio schreef:ja dat wel maar had er een kenteken op gezeten had ik m of gehouden of kompleet verkocht. maar gaan ze niet verkocht worden ook geen probleem bouw ik op die 73er gewoon een paarse en op die 3e9 een gouwe de 71er heb ik er weer afgehaald word nu een street vond 2 toch wat weinig
En uiteindelijk hou je ze allemaal of koop of ruil je weer wat bij
nou dit keer denk ik niet jet ik heb straks geen werkplaats meer he.
en thuis kan ik er niet zoveel kwijt.
Nee ik zeg m op ik maak de cabrio nog klaar daar dan kan ik m verkopen, dan heb ik de ruimte niet meer nodig.
ik kan door mijn gezondheid niet zo vaak meer sleutelen en voor af en toe een klusje is t te duur en te groot helaas.
joscabrio schreef:Nee ik zeg m op ik maak de cabrio nog klaar daar dan kan ik m verkopen, dan heb ik de ruimte niet meer nodig. ik kan door mijn gezondheid niet zo vaak meer sleutelen en voor af en toe een klusje is t te duur en te groot helaas.
En binnenkant van voorspatbord schoongemaakt met staalborstel.
En paars verder afgelakt. Had ik eerder moeten doen, want het was weer stoffig geworden.
En verder beetje aan het rommelen met 378 en wat onderdelen aan het sorteren enzo.
Weer verder gerommeld met de 378.
En afdeling hammerite uitbesteed aan Gideon. Frame is weer mooi zwart.
En afdeling schuren van wat onderdeeltjes aan Bjorn.
Zijn nu naar huis, dus straks weer alleen verder.
Is nu wachten totdat alles droog is, nog wat dingen aflakken en totdat de voorvork uit elkaar is om daar verder mee te kunnen. En dan.. weer rustigaan beginnen te bouwen.