Wat zit je TEGEN vandaag ... ?
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- Tombo is mijn testpiloot
rise and shine schreef:dat het al weer bijna maandag is, tot maandag!
is jou dag al weer voorbij dan?
ik ga nog even mijn mond spoelen in de werkplaats

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 7500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
ik kreeg zaterdag een brief van school waarin stond dat ik maandag (vandaag dus) om 8.30 moest beginnen met de 1e les. ik sta om 8.25 voor het lokaal te wachten samen met een paar klasgenoten, komt de leraar er pissig aangelopen: 'Jongens, waar waren jullie om 8 uur?!' . Dus gelukkig had iemand die brief meegenomen waarin stond dat we om 8.30 moesten beginnen, en we mochten erin... Niemand had boeken mee, omdat in de brief niet stond welke les we hadden...
dus had de leraar ff opgezocht wat de volgende les is, maar kon geen rooster vinden, alleen wat de volgende les was...
2e les, zelfde gezeik, niemand boeken, maar toch mochten we erin, én we hebben een rooster gekregen...
3e les (ondertussen is het 10.30)
Engels, daar hebben we les van een enorm k*twijf, niemand boeken, niemand de les in... toen zijn we naar de leraar gegaan voor de les die we na engels hadden (praktijk, daar heb je een overal voor nodig en werkschoenen), mochten we ook niet in omdat we dat niet bij ons hadden, want in de brief stond alleen dat we om 8.30 moesten beginnen...
Op mijn rooster had ik dus van 8.00 tot 17.00 naar school gemoeten, gelukkig ben ik dus nu vanaf 11 uur vrij
Hoe dit allemaal komt??
er zijn 40 leraren/leraressen ontslagen door ''bezuinigingen'' (allemaal leraren/leraressen van in de 40-50, terwijl de 60+ers nog allemaal les moeten geven..)
dus, de roostermaker moest van 40 klassen de roosters compleet aanpassen, en er werden ook klassen samengevoegd doordat er mensen met de opleiding zijn gestopt, en je dus klassen had van 3 studenten, en ook klassen met 25 studenten...
kortom, een lekker kort dagje...
dus had de leraar ff opgezocht wat de volgende les is, maar kon geen rooster vinden, alleen wat de volgende les was...

2e les, zelfde gezeik, niemand boeken, maar toch mochten we erin, én we hebben een rooster gekregen...
3e les (ondertussen is het 10.30)
Engels, daar hebben we les van een enorm k*twijf, niemand boeken, niemand de les in... toen zijn we naar de leraar gegaan voor de les die we na engels hadden (praktijk, daar heb je een overal voor nodig en werkschoenen), mochten we ook niet in omdat we dat niet bij ons hadden, want in de brief stond alleen dat we om 8.30 moesten beginnen...
Op mijn rooster had ik dus van 8.00 tot 17.00 naar school gemoeten, gelukkig ben ik dus nu vanaf 11 uur vrij

Hoe dit allemaal komt??
er zijn 40 leraren/leraressen ontslagen door ''bezuinigingen'' (allemaal leraren/leraressen van in de 40-50, terwijl de 60+ers nog allemaal les moeten geven..)
dus, de roostermaker moest van 40 klassen de roosters compleet aanpassen, en er werden ook klassen samengevoegd doordat er mensen met de opleiding zijn gestopt, en je dus klassen had van 3 studenten, en ook klassen met 25 studenten...
kortom, een lekker kort dagje...
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
ik heb hier net 20blz warnings doogelezen van een gigantische amerikaanse motorhome, écht belachelijke dingen tegengekomen,
van: "warning, stove may be hot" tot "warning: driving the vehicule without the powerassist feature of the steering system requires much greater effort, especially in sharp turns or at low speeds, which could result in an accident and possible injury"
dit gevaarte is in alle opzichten gewoon megaoverdreven!
straks es een foto maken met de fizzy ervoor, die is zowat de maat van één wiel
van: "warning, stove may be hot" tot "warning: driving the vehicule without the powerassist feature of the steering system requires much greater effort, especially in sharp turns or at low speeds, which could result in an accident and possible injury"
dit gevaarte is in alle opzichten gewoon megaoverdreven!
straks es een foto maken met de fizzy ervoor, die is zowat de maat van één wiel

when men were men, and helmets were for divers
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
- Contacteer: