Wat heb jij vandaag met of op je brommer gedaan? v2.0
-
- 1000km gereden
ahhh k*t!
denk net na het eten, kom rij even een blokje om..
brommer net aan, nog niet de oprit af en grrmmbbl knars vast. Snel even opengemaakt, zit er weer een dikke kras in de zuiger en een ondiepe berdere kras in de cilinder. Blijbaar zit er iets in m'n blok rond te irritteren.
Met een olie-vacuumpomt heb ik het carter schoongezogen, een paar keer steeds met benzine.
Hopelijk is t er nu uit
Morgen even een nieuwe zuiger halen bij LT en dan met die cilinder gaan proberen te rijden. De kras zit vanaf de inlaat bovenaan de cilinder naar boven toe en dan houdt ie op. Onder is de cilinder nog prima.
ik ga er maar gewoon proberen mee te rijden, als t niet gaat dan bestel ik wel weer een nieuwe
Bedankt voor de tips voor het inrijden nog
en nu snel maatschappijleer gaan leren
denk net na het eten, kom rij even een blokje om..
brommer net aan, nog niet de oprit af en grrmmbbl knars vast. Snel even opengemaakt, zit er weer een dikke kras in de zuiger en een ondiepe berdere kras in de cilinder. Blijbaar zit er iets in m'n blok rond te irritteren.
Met een olie-vacuumpomt heb ik het carter schoongezogen, een paar keer steeds met benzine.
Hopelijk is t er nu uit

Morgen even een nieuwe zuiger halen bij LT en dan met die cilinder gaan proberen te rijden. De kras zit vanaf de inlaat bovenaan de cilinder naar boven toe en dan houdt ie op. Onder is de cilinder nog prima.
ik ga er maar gewoon proberen mee te rijden, als t niet gaat dan bestel ik wel weer een nieuwe

Bedankt voor de tips voor het inrijden nog

en nu snel maatschappijleer gaan leren

- Zwepper
- 2500km gereden
ben vandaag met mijn groene fs1 naar de rdw geweest om hem te laten keuren dus de brommer op de kar geladen en naar schiedam gereden.
mijn brommer die nog nooit regen had gezien is vandaag helemaal nat geworden want het regende egt heel veel
maar ik heb wel mijn kenteken
moet hem alleen volgende week nog laten maken .
de man die hem keurde van de rdw was helemaal weg van mijn brommer en vond het veel beter schakelen dan een zundapp
dus van de zomer kan ik ook met mijn groene gaan touren
mijn brommer die nog nooit regen had gezien is vandaag helemaal nat geworden want het regende egt heel veel

maar ik heb wel mijn kenteken

de man die hem keurde van de rdw was helemaal weg van mijn brommer en vond het veel beter schakelen dan een zundapp

-
- 7500km gereden
Zwepper schreef:ben vandaag met mijn groene fs1 naar de rdw geweest om hem te laten keuren dus de brommer op de kar geladen en naar schiedam gereden.
mijn brommer die nog nooit regen had gezien is vandaag helemaal nat geworden want het regende egt heel veel![]()
maar ik heb wel mijn kentekenmoet hem alleen volgende week nog laten maken .
de man die hem keurde van de rdw was helemaal weg van mijn brommer en vond het veel beter schakelen dan een zundapp![]()
wat koste dat nu eigenlijk allemaal juist, alles wat je moet doen om kenteken aan te vragen?
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer: