Pagina 4 van 4
Geplaatst: 15 jan 2008, 22:06
door fs-ael
als je alle tijd die je al aan zòn onsteking besteed hebt
had gaan vakken vullen bij de appie hein
had je al 2 echte hpi`s kunnen kopen
en geen ouwe troep van een ander

Geplaatst: 15 jan 2008, 22:12
door dewaal
zo iets zeg maar

Geplaatst: 15 jan 2008, 22:42
door Hans W
ik vind hpi nog wat te duur
kwil een snel blokje maken voor koninginnedag hier in hasselt
blok met roterende inlaat
22mm carb.
rotor onsteking
opmaat pijp
dus ik ben een beetje 'goedkoop' aan het zoeken

Geplaatst: 15 jan 2008, 22:49
door fs-ael
ik hoopte dat er iemand zou happen
Geplaatst: 15 jan 2008, 22:55
door Niels
Geplaatst: 16 jan 2008, 10:24
door YamaSam
Hans W schreef:ik vind hpi nog wat te duur
kwil een snel blokje maken voor koninginnedag hier in hasselt
blok met roterende inlaat
22mm carb.rotor onsteking
opmaat pijp
dus ik ben een beetje 'goedkoop' aan het zoeken

wat was je plan voor het spruikstuk hiermee?
Geplaatst: 16 jan 2008, 10:56
door Tombo
Dat wordt idd een hoop werk. Schijfhuis aanpassen, rechtercarter aanpassen, rechtermiddencarter aanpassen..
Geplaatst: 16 jan 2008, 16:47
door Hans W
rechter carter affrezen
en een grotere buis op de inlaat lassen
schijf op dezelfde maten zetten als een kreidler wegracert
Geplaatst: 16 jan 2008, 19:36
door Tombo
Zo, ik heb vandaag mijn binnenrotor passend gemaakt, foto's en verhaaltje in mijn topic
