Pagina 4 van 7
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:01
door appiefs1
Triforce schreef:ik denk dat je dan een te hete bougie gebruikt als ik dit zo hoor
warmtegraad 8 lijkt mij toch niet te heet?
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:33
door Triforce
dat lijkt me niet nee probeer eens een B9,
en hoor je je zuiger veren tikken of niet?? heb ik namelijk nog wel met een iets te krappe zuiger van JMPB vandaan en ik heb hem zelf ook oplaten honen van een zuiger die ze eerst hadden maar aangezien ze die nu niet hebben moet ik het met een andere doen en die van mij wordt niet zo heet als die van jou en dat vind ik best raar dan
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:34
door Tombo
Een B9 draai je alleen in een zwaar opgevoerde FS1 als het hartje zomer is
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:35
door Triforce
Tombo schreef:Een B9 draai je alleen in een zwaar opgevoerde FS1 als het hartje zomer is
maar hij kan het wel proberen, ik heb zelf ook met een 9 in de winter gereden en het reed prima
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:43
door Tombo
Dat zal best, maar je bougie komt dan niet op temperatuur en brandt niet schoon, of je moet constant +10.000 rpm rijden
Geplaatst: 08 feb 2008, 19:47
door Triforce
toch was hij koffie bruin ik gebruikte trouwens een b9hvx maar die is nu stuk helaas ga van de lente weer een nieuwe halen ,ik rij met een opgevoerde F5B afgevlakte cilinder en kop en uitlaatpoort omhoog gehaald naar 25mm en hij rijd nu super in onder, midden en boven gebied alleen de koppeling is nog slecht op koude tempratuur maar als hij warm is dan is het een mooi ding om mee te rijden, en het is alleen als ik lange stukken ga rijden gaat hij schel klinken alsof hij net vast wilt slaan maar toch doet hij dat niet vind ik zelf heel raar maar jah
Geplaatst: 08 feb 2008, 23:27
door Handyman
appiefs1 schreef::shock:
carb weet ik zo niet of die is goed afgesteld
voor dat ik en andere schijf + zuiger had was die altijd mooi koffiebruin.
alvast bedankt voor jullie hulp

Grotere sproeiert misschien ?
Niet geheel onbelangrijk.
Geplaatst: 08 feb 2008, 23:29
door appiefs1
zou het misschien toch kunnen dat die schijf net iets verkeerd staat?
of heeft dat niks te maken met dat die zo heet wordt?
en zou het ook kunnen dat die bijvoorbeeld valse lucht zuigt bij de schijf?
Geplaatst: 09 feb 2008, 10:26
door Axel
Heb je de schijf precies zo gezet als mijn schijf die ik postte?
Geplaatst: 10 feb 2008, 09:14
door appiefs1
Axel schreef:Heb je de schijf precies zo gezet als mijn schijf die ik postte?
uhm, nee maar ik heb hem zo gezet dat als de zuiger omhoog gaat hij open staat. en als hij naar beneden
gaat dan is het gat dicht.
hij loopt verder erg mooi allen de cilinder wordt aardig heet

Geplaatst: 10 feb 2008, 11:53
door Axel
Ok maar je hebt geen problemen met optrekken enzo? Ik had hem eerst ook een tikje verkeerd dstaan en toen trok ie heel slecht op, maar het handigste is nog altijd om je schijf te zetten als op de foto die ik postte, dan weet je ckr dat het goed is
Geplaatst: 11 feb 2008, 12:53
door appiefs1
oke bedankt
maar weet niemand waarom die zo heet wordt? misschien iets te maken met de zuigerveren?
Geplaatst: 11 feb 2008, 13:11
door mpro09
of de ontsteking telaat
Geplaatst: 14 feb 2008, 13:20
door jeroenvans
ontsteking te vroeg. sproeier te klein. geen 2T olie. zuigerveerslotspeling te klein. zuigerspeling te klein... je bent nog wel ff zet denk ik...
Geplaatst: 18 feb 2008, 15:37
door appiefs1
jeroenvans schreef:ontsteking te vroeg. sproeier te klein. geen 2T olie. zuigerveerslotspeling te klein. zuigerspeling te klein... je bent nog wel ff zet denk ik...
die 2 dingen weet ik zo niet.
kunnen die dingen er echt voor zorgen dat de cilinder enorm heet wordt?
en hoe kun je dat weer goed maken?