hij was ongeveer 500km ingereden, maar ik had helaas onderwg na 60km een kleine warm loper en na de rit van de meeting was de zuigerveer vast in de zuiger gelopen gelukig pas op het einde toen ik het terein op reed
Triforce schreef:hij was ongeveer 500km ingereden, maar ik had helaas onderwg na 60km een kleine warm loper en na de rit van de meeting was de zuigerveer vast in de zuiger gelopen gelukig pas op het einde toen ik het terein op reed
wiebo schreef:Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!
Ik hoop dat hij het heeft volgehouden op die heuvels, dat waren echt cilindervreter heuvels
Gaaf he Daar rijd ik dus wekelijks met mooi weer, en dan volgas de bergen op
130 lang zit wel rond de 190 kort denk ik ja. Ik rijd met 120 lang en ik heb ook wel eens met die 180 kort gereden, en dat reed niet echt anders ofzo (pakte ook overal goed op, en mooie kleur bougie).
Als je het zo door zou (mogen) tellen, die maten, dan kan je ongeveer wel zeggen dat 148 lang (150 dus ofzo) wel wat over de 200 kort zou gaan