Pagina 4 van 4
Geplaatst: 15 okt 2008, 22:11
door Giel_fs1
en dan komt het

, weer op je brommer na huis met alcohol in je bloed
de volgende keer zal je je rijbewijs niet zosnel terugkrijge denk ik

Geplaatst: 15 okt 2008, 22:13
door Niels
Ongeveer ja
CDI werkt vind ik iets mooier, vanwege die thyristor

Geplaatst: 15 okt 2008, 22:25
door mpro09
maarja dat maakt toch verder niet zoveel uit voor de kwaliteit ofoz?
PD schreef:mpro09 schreef:PD schreef:mpro09 schreef:zeker wten

kun je me daar mee helpen dan?
kun je nog wat doekoes verdienen ook
ja hoor
@triforce zit geen curve in of iets maar het stellen doen je gewoon nog met de puntjes als je die blijft gebruiken
die hoef je alleen nooit meer na te stellen omdat ze niet slijten

dan kom ik wel een keertje op een zaterdag ofzo naar hilversum kaggelen en dan kunnen we dat maken en savonds biertje ofzo!
beter!

alleen geen garantie dat je ook weer terug kan kachelen

Geplaatst: 15 okt 2008, 22:27
door PD
mpro09 schreef:maarja dat maakt toch verder niet zoveel uit voor de kwaliteit ofoz?
PD schreef:mpro09 schreef:PD schreef:mpro09 schreef:zeker wten

kun je me daar mee helpen dan?
kun je nog wat doekoes verdienen ook
ja hoor
@triforce zit geen curve in of iets maar het stellen doen je gewoon nog met de puntjes als je die blijft gebruiken
die hoef je alleen nooit meer na te stellen omdat ze niet slijten

dan kom ik wel een keertje op een zaterdag ofzo naar hilversum kaggelen en dan kunnen we dat maken en savonds biertje ofzo!
beter!

alleen geen garantie dat je ook weer terug kan kachelen

ach je wel jo we maken het wel en anders de oude ontsteking er weer op toch!
Geplaatst: 15 okt 2008, 22:27
door mpro09
ja pecies

Geplaatst: 15 okt 2008, 23:31
door PD
merk je eigelijk nog verschil met rijden met zn venneman?
is het vergleijkbaar met een hpi?
Geplaatst: 16 okt 2008, 10:03
door ginofs1
PD schreef:merk je eigelijk nog verschil met rijden met zn venneman?
is het vergleijkbaar met een hpi?
nee het gaat ook om het vliegwiel, deze moet weg en dan een binnenrotor er op
Geplaatst: 16 okt 2008, 12:43
door mpro09
nee je gaat er geen ruk sneller van dat licht id aan vliegwiel gewicht en de curve
maar het is makkelijker een je condensator enzo kunnen nie tmeer kapot gaan
edit: je zou er theoretisch meer trek kracht van krijgen omdat de vonk bij lage toeren evensterkt is als met hoge
maar daar merk ik niks van

Geplaatst: 16 okt 2008, 12:52
door YamaSam
ik vond de mijne er toch plots lekker vanachterkomen na het steken van die vellemankit hoor,
sputterde minder in het oplopen van de toeren
Geplaatst: 16 okt 2008, 15:24
door Niels
Had jij niet zo'n kleine Siemens controller klaarliggen om je ontsteking programmeerbaar te maken? Of heb je die al in gebruik?
Dat werkt opzich wel mooi natuurlijk met die inductieve (of is het een ander type?) sensor die jij gebruikt.
Geplaatst: 16 okt 2008, 18:01
door YamaSam
Niels schreef:Had jij niet zo'n kleine Siemens controller klaarliggen om je ontsteking programmeerbaar te maken? Of heb je die al in gebruik?
Dat werkt opzich wel mooi natuurlijk met die inductieve (of is het een ander type?) sensor die jij gebruikt.
die logo? ja dat ging ook voor een curve te krijgen,
ben dat eigenlijk gewoon helemaal vergeten!

Geplaatst: 16 okt 2008, 23:01
door Niels
Okee, ik ben benieuwd wat je daarmee kan doen
