Pagina 4 van 4
Geplaatst: 06 mar 2009, 22:06
door niels16
k*t ik krijg dat plaatj er niet op
Geplaatst: 06 mar 2009, 22:13
door Axel
niels16 schreef:ik wil ook graag naar die meeting toe maar dat is wel ver rijen roberto b en ik hadden uitgerekend
ongeveer 400 km dat is zon 5 uur rijen gok ik bovendien hoop ik dat de fs1 dat volhoudt

Gozer, vorig jaar deed ik 6,5 uur over 180 km. Topsnelheid van 65 per uur. Dat was dan wel incl. 2 warmlopers van nick, verkeerd rijden, tanken, eten/drinken enz.
Als jij 400 km in 5 uur wil doen rijd je gemiddeld 80 per uur, jij gaat mij niet vertellen dat je dit gaat lukken
En @ Nico: vlakbij de camping is een tankstation, daar kan je met een handpomp zelf bepalen welke verhouding je wil (heb ik ook gedaan voor de terugweg). Je kan dus als je aankomt ff je tank volgooien zodat je de volgende dag met een volle tank aan de toerrit begint

Geplaatst: 06 mar 2009, 22:19
door nico
bedankt voor deze informatie

Geplaatst: 06 mar 2009, 23:17
door niels16
jesus wat een gedoe maar ja het is voor mekaar
en dan nu de ongelofelijk gruwlijke toerenteller
http://niels-tersteege.hyves.nl/album/1 ... 95/0/-2iW/
Geplaatst: 07 mar 2009, 08:59
door Roberto.B
Geplaatst: 07 mar 2009, 09:17
door Niels
Leuk ontwerp!
Hoe ga je nu de niveau's meten in je tank en blok?
Geplaatst: 07 mar 2009, 12:04
door niels16
ik zit na te denken ik denk toch met iets van een vlottertje maar een temperatuursensor lijkt mij ook wel wat
hoedan ook ik moet het allemaal nog zien ik denk dat ik maar eens die sensors van scootertjes ga bekijken

Geplaatst: 07 mar 2009, 12:11
door niels16
ik heb gevonden hoe het ongeveer zou moeten werken
post straks wel even een schemaatje

Geplaatst: 07 mar 2009, 12:21
door mpro09
niels16 schreef:ik wil ook graag naar die meeting toe maar dat is wel ver rijen roberto b en ik hadden uitgerekend
ongeveer 400 km dat is zon 5 uur rijen gok ik bovendien hoop ik dat de fs1 dat volhoudt
dat wordt van zons op tot ondergang rijden
maar uit friesland is te doen, pieter en riemer hebben het 2jaar geleden gedaan

Geplaatst: 07 mar 2009, 18:02
door paull
de benzine klotst alle kanten op lijkt me best lasitg te meten
Geplaatst: 07 mar 2009, 18:15
door niels16
dit is het schemaatje
http://niels-tersteege.hyves.nl/album/1 ... 57/0/VMgn/
of het werkt is een ander verhaal
die sensor verandert van weerstand naarmate de tank leger word
en laat dus meer stroom door wardoor er meer ledjes gaan branden
Geplaatst: 07 mar 2009, 19:13
door jeroenvans
zet er ook maar een degelijke spanningsregelaar op... anders fikt de boel in no-time door...

Geplaatst: 08 mar 2009, 11:02
door niels16
ja dat lijkt mij ook wel aan de orde