Tombo schreef:Kijk dan naar de ophangbeugel Ik ben er van overtuigt dat het gewoon imitatie is. Weliswaar een goede imitatie, laat dat duidelijk zijn
Die op de foto is ook een engelse fs1
Ja, maar wel origineel zoals die uit de fabriek geleverd heeft.
Een snelle uitlaat is nooit origineel in nederland geleverd fabrieksaf. Dus alle originele snelle uitlaten die er waren, kwamen uit Japan (dus dezelfde als uit Engeland).
GoM!cky schreef:Marco, kan je misschien ook eens een foto pakken van de achterkant van de bevestiging van jouw uitlaat... Kan best ook wel een ori zijn de jouwe...
ik heb ook zon uitlaat als marco en tombo..
alleen iets minder glimmend.. zit nu onder mijn brommer..
weegt best veel geluid is heel bescheiden..
de lasrand zit recht over de uitlaat..
en hij past PERFECT
Als het over zo een uitlaat gaat zoals hier nog onder de Messie zijne 378 hangt.
Wel volgens de man die die aan ons bezorgt heeft beweerd ook dat het een ori is. Hij is inderdaad veel zwaarder uitgevoerd dan de meeste imi's. Bij ons paste hij wel niet zo goed. Wel wat aanpassingen moeten verrichten om hem eronder te krijgen.
Ik herriner me ook dat de ori dikke uitlaten de naad gewoon hadden doorlopen.
Tenminste voor zover je over ori kunt praten ze waren natuurlijk niet ori omdat ze met een dunne uitlaat geleverd werden en in het begin was een snelle ori een hoge uitlaat Maar de dikke uitlaat onderlangs is er wel al vanaf het begin geweest.
maar wat ik nog weet is dat de naad gewoon door liep, en de de demper er recht in zit.
Wat ik me ook herinner is dat bij de immi,s destijds vaak na verloop van tijd de bussen los hadden liggen dus rammelde
Censuur op onderschriften is als sinterklaas zonder zwarte piet.
Klopt. (hoeft ook niet altijd), we hebben regelmatig discussie's over verschillende Yamaha
dingen.
Maar dit houdt het wel spannend.
We slaan elkaar nog net niet op de kop.
Leuk toch?