Wist je dat topic v6.1
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
wist je dat welkom terug sam!
wist je dat ik een laspost heb gekocht, wist je dat je me binnekort wel is een inleiding tot de lastechnieken mag geven als je tijd ehbt
wist je dat het brommerwerken tot 4 september weer bijna stil ligt
wist je dat wel bijna alle stukken in men bezit die ik nodig heb om alles nog te restaureren...
wist je dat ik een laspost heb gekocht, wist je dat je me binnekort wel is een inleiding tot de lastechnieken mag geven als je tijd ehbt

wist je dat wel bijna alle stukken in men bezit die ik nodig heb om alles nog te restaureren...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
Yamaha rd50m schreef:wist je dat welkom terug sam!
wist je dat ik een laspost heb gekocht, wist je dat je me binnekort wel is een inleiding tot de lastechnieken mag geven als je tijd ehbt![]()
ik zal met Koen en Geo afspreken één dees dagen, om mijn boeltje op te laden, dan ben ik al aardig in de buurt..
welk type post is het?
wist je dat ik net een filmpje gemaakt heb, "hoe rij je een piston vast tegen 85" ?

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:Yamaha rd50m schreef:wist je dat welkom terug sam!
wist je dat ik een laspost heb gekocht, wist je dat je me binnekort wel is een inleiding tot de lastechnieken mag geven als je tijd ehbt![]()
ik zal met Koen en Geo afspreken één dees dagen, om mijn boeltje op te laden, dan ben ik al aardig in de buurt..
welk type post is het?
wist je dat ik net een filmpje gemaakt heb, "hoe rij je een piston vast tegen 85" ?
halfautomaat
moet er nog wel gasfleskes voor gan hale.
Ge laat maar weten wanneer ga naar ginder ga, dan probeer ik ok af te komen ofzo...
Yamaha, Flandria (x2), Honda (x2), Malaguti, MV Agusta, Negrini, Peugeot, Kreidler, Mobylette, Royal Nord, Otus, Superia
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
mie lof halfautomaten
kunt ge in september (6e) mee naar Wellen?
(da zou'd ge toch nie mogen missen eigenlijk!)
ik wilde met drie fizzies gaan
(btw de vastloper blijkt een deftige warmloper te zijn, dus dat komt nog goed, ik was vergeten met welke blok ik aan het rijden was, en er zat nét een nieuwe piston+segment in na honen
)

kunt ge in september (6e) mee naar Wellen?

ik wilde met drie fizzies gaan

(btw de vastloper blijkt een deftige warmloper te zijn, dus dat komt nog goed, ik was vergeten met welke blok ik aan het rijden was, en er zat nét een nieuwe piston+segment in na honen

when men were men, and helmets were for divers
-
- 7500km gereden
YamaSam schreef:mie lof halfautomaten![]()
kunt ge in september (6e) mee naar Wellen?![]()
![]()
![]()
ik wilde met drie fizzies gaan![]()
(btw de vastloper blijkt een deftige warmloper te zijn, dus dat komt nog goed, ik was vergeten met welke blok ik aan het rijden was, en er zat nét een nieuwe piston+segment in na honen)
wellen ben ik zeker!
4de laatste exaam, dus 5de bekome van het feestje en 6de wellen, das ideaal

ik gan denk mee de bajabrown gaan, of de japanner zou dan misschien ok moeten lukke, is wel leuk dak eindelijk wa meer keus heb!
en da filmke wil ik wel is zien eigenlijk

-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
-