Deelnemerslijst "Holland meets England" meeting
-
- 2500km gereden
- Contacteer:
-
- 1250km gereden
-
- Aan het inrijden
meeting
hallo beste forumleden,
indien gewenst wil ik me ook opgeven om mee te helpen tijdens de meeting met de engelse fs1 fans
ook in de organisatie tevens wil ik aangeven een goede geluidsinstalatie ter beschikking te kunnen geven, en een easy up tent van 3 x 6 mtr eventueel gesloten laat maar weten grtn henk
indien gewenst wil ik me ook opgeven om mee te helpen tijdens de meeting met de engelse fs1 fans
ook in de organisatie tevens wil ik aangeven een goede geluidsinstalatie ter beschikking te kunnen geven, en een easy up tent van 3 x 6 mtr eventueel gesloten laat maar weten grtn henk
-
- 1250km gereden
-
- 2500km gereden
Re: meeting
henk46 schreef:hallo beste forumleden,
Kijk, hier doen we het voor!

Fijn Henk
We gaan het opslaan
Ik ga ervan uit dat je ook komt
1978 chroom 60 cc
-
- Aan het inrijden
-
- 2500km gereden
henk46 schreef:ik kom ook natuurlijk ik kom denk ik met mijn bus en als het moet een grote aanhangwagen eventueel te gebruiken als bezemwagen en er kannen nog 4 man meerijden fsjes op de aanhanger tenten etc achterin en hup weg zijn de renners grtn henk
Heb je de oranje al klaar dan

1978 chroom 60 cc
-
- Aan het inrijden
nog steeds niet gvd een probleem nog niet klaar de volgende komt er aan , maar ik hoop tegen die tijd zeker klaar
het grootse probleem is de kabelboom maar een forumlid wil me hier mee helpen, hij zij enorm geprezen en vereerd
de rest is hopenlijk goed te doen als je in de buurt bent wip even aan en aanschouw mijn LEVENSWERK ( daar gaat het wel op lijken tenminste) grtn henk
het grootse probleem is de kabelboom maar een forumlid wil me hier mee helpen, hij zij enorm geprezen en vereerd
de rest is hopenlijk goed te doen als je in de buurt bent wip even aan en aanschouw mijn LEVENSWERK ( daar gaat het wel op lijken tenminste) grtn henk
-
- Tombo is mijn testpiloot
Kijk er komt al aardig wat man en vrouw.
Het gaat weer gezellig worden.

Het gaat weer gezellig worden.

moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;)
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- 5000km gereden