Pagina 4 van 4
Geplaatst: 16 aug 2013, 00:17
door Jeti
woers schreef:Morgen maar eens rd wielen onder de sheriff bouwen dan

Dat heeft nog niemand

Geplaatst: 17 aug 2013, 12:53
door Tombo
Ik weet niet wat exact je plannen zijn, maar als je echt heftig gaat (laten) opvoeren zou ik ook het rijwielgedeelte aanpassen (en de FS1 als motor laten keuren!). Het rijden op een FS1 die dik over de 100 km/h loopt is best 'spannend'

Geplaatst: 17 aug 2013, 17:31
door Bertus521
Moet ook spannend zijn. Heb rd wielen eens erop gedaan vandaag.
Altijd wel iets wat niet deugt.
Overal zit aanslag. In het rem reservoir en ook in de klauw. Hij bouwt geen druk meer op en de rem zuiger zit muurvast.
Iemand iets van liggen toevallig?
Geplaatst: 17 aug 2013, 18:02
door Tombo
Vetspuit er op of als je durft perslucht.
Met spannend bedoel ik eigenlijk gewoon gevaarlijk

Geplaatst: 17 aug 2013, 18:49
door Bertus521
Dan moet ik hem meenemen naar het werk... Altijd een feest zoiets...
Dan maar tot maandag wachten enne pak wel perslucht
Heb bandjes erop geschikt tot 180 km u
Maar ik ben niet bang aangelegd dat scheelt
Geplaatst: 17 aug 2013, 19:05
door marco
Een staal omvlochten remleiding is ook aan te bevelen.
Geplaatst: 18 aug 2013, 11:03
door fizzie
Bertus521 schreef:Moet ook spannend zijn. Heb rd wielen eens erop gedaan vandaag.
Altijd wel iets wat niet deugt.
Overal zit aanslag. In het rem reservoir en ook in de klauw. Hij bouwt geen druk meer op en de rem zuiger zit muurvast.
Iemand iets van liggen toevallig?
Remzuiger kun je het beste (en veilig ) met een vetspuit op druk zetten. De aansluiting van de remleiding is 1/8" en daar past dan de vetnippel op.
Geplaatst: 18 aug 2013, 18:26
door Bertus521
Ik ben inmiddels voorzien .
De remzuiger kwam ook met vetspuit niet los!
Dan heb je het over een paar 100 bar meen ik...
Heb hem gisteren naar achteren gekregen door er een bus in te zetten en meppen maar
Maargoed het euvel is verholpen
Geplaatst: 18 aug 2013, 20:27
door Jeti
Nu racen maar!
Geplaatst: 18 aug 2013, 20:34
door Bertus521
Hahaha jet,
met een 13 44 tandwiel verhouding cheapie cilinder en een nep 16 mm carb nep uitlaat gaat ie 75
Maar ben al een eind opweg.
Eind van de maand ander blok halen. Wil nog eerst een rondje mee kunnen hobbelen over 2 weken voordat de sleutel erin gaat

Rijwiel gedeelte
Geplaatst: 19 aug 2013, 20:12
door Bertus521
.komt goed
Geplaatst: 19 aug 2013, 20:17
door Tombo
Wielen balanceren, fatsoenlijke remmen, goede schokbrekers achter i.p.v. de standaard fietspompjes
Geplaatst: 19 aug 2013, 20:22
door Bertus521
Haha dacht dat ik een pm stuurde. Geeft niet:)
schokbrekers ben ik nog naar opzoek.
De rest is al op ingespeeld.
Enige suggesties qua schokbrekers?
Geplaatst: 19 aug 2013, 20:26
door Tombo
Voor Gino zijn waterkoker heb ik een setje instelbare schokdempers besteld via ebay. Komen uit de Honda 4-takt hoek

Geplaatst: 19 aug 2013, 20:31
door Bertus521
zal het probleem ook niet zo zijn eigenlijk zeker niet als je instelbare neemt.
als het past past het

maargoed. Ik weet van toeten nog blazen wat er passend is of passend te maken is op een fs1 dus dat is mijn grootste struikelblok
