Het grote kleine vragen topic
-
- 10000km gereden
- Contacteer:
guido schreef:Moet wel een officiele Yamaha dealer zijn; met behulp van de orginele nummers kun je ze bestellen.
De Yamaha dealer kan na het inloggen direct zien of het op voorraad is in Hoofddorp of bij Yamaha Japan.
Moet het uit Japan komen, ziet hij ook direct wanneer het vervolgens binnen komt in Hoofddorp.
Succes!
vet!!!

he martijn weet jij of van der kuinder yamaha dealer is?
of anders van heerdt

edit: ja van der kuinder is officieel dealer!

Als ik stukkie gereden heb en dan stil ga staan dan zet ik em in zijn 1 en dan wil ik in neutraal maar dan wil ie niet schakelen
Ik heb koppeling helemaal ingedrukt en alleen als ik afstap en heel hard op de versnellingpedaal druk doet ie ut pas.... Als ik em net start dan gaat ie wel gwoon van zijn 1 naar neutraal, heel vaag
Weet iemand hoe dit komt?

-
- 1500km gereden
had ik ook een keer nadat mn blok open was gekeest... bij mij was de schakelas verkeerd afgesteld, dat doe je met die schroef die tussen die veer zit van je schakelas. als het dat is moet je niet vergeten de borgmoer aan te draaien..
@niels: een haynes manual is echt verekte handig... misschien wel beter dan zelfsleutelen, misschien iets om in te scannen en bij t papierwerk te zetten?
@niels: een haynes manual is echt verekte handig... misschien wel beter dan zelfsleutelen, misschien iets om in te scannen en bij t papierwerk te zetten?
-
- 1500km gereden
zonder accu branden je lampen door en doen je knipperlichten het slecht(niet gelijkmatig)
fs1 accu is standaard 6volt...
edit: @ edje: dat schroefje(1) is niet recht maar krom. als je daarmee gaat stellen(draaien) zie je je schalekpedaal omhoog en naar beneden gaan. je telt hem zo af dat de vork(2) bij de schakelwals precies in het midden zit... en dan draai je de borgmoer aan(3).
plaatje met getallen thumbnail met link wilde nie lukken
fs1 accu is standaard 6volt...
edit: @ edje: dat schroefje(1) is niet recht maar krom. als je daarmee gaat stellen(draaien) zie je je schalekpedaal omhoog en naar beneden gaan. je telt hem zo af dat de vork(2) bij de schakelwals precies in het midden zit... en dan draai je de borgmoer aan(3).
plaatje met getallen thumbnail met link wilde nie lukken
-
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 1500km gereden
-
- 1000km gereden
-
- 2500km gereden