Pagina 31 van 100

Geplaatst: 12 aug 2007, 23:00
door Martijn
Dan ga ik maar is een keertje langs !

Geplaatst: 12 aug 2007, 23:12
door mpro09
guido schreef:Moet wel een officiele Yamaha dealer zijn; met behulp van de orginele nummers kun je ze bestellen.
De Yamaha dealer kan na het inloggen direct zien of het op voorraad is in Hoofddorp of bij Yamaha Japan.
Moet het uit Japan komen, ziet hij ook direct wanneer het vervolgens binnen komt in Hoofddorp.

Succes!


vet!!! :D

he martijn weet jij of van der kuinder yamaha dealer is?
of anders van heerdt :)

edit: ja van der kuinder is officieel dealer! :D

Geplaatst: 13 aug 2007, 09:27
door Martijn
Klopt, ben ik heen geweest om yamaha embleemen te fixxen ! Maar ik ga er wel een keer heen om van die beumerrubbers te kijken. Vragen hoe duur het zal worden !

Geplaatst: 13 aug 2007, 14:52
door Axel
Als ik stukkie gereden heb en dan stil ga staan dan zet ik em in zijn 1 en dan wil ik in neutraal maar dan wil ie niet schakelen :shock: Ik heb koppeling helemaal ingedrukt en alleen als ik afstap en heel hard op de versnellingpedaal druk doet ie ut pas.... Als ik em net start dan gaat ie wel gwoon van zijn 1 naar neutraal, heel vaag :shock: Weet iemand hoe dit komt?

Geplaatst: 13 aug 2007, 20:35
door jeroenvans
had ik ook een keer nadat mn blok open was gekeest... bij mij was de schakelas verkeerd afgesteld, dat doe je met die schroef die tussen die veer zit van je schakelas. als het dat is moet je niet vergeten de borgmoer aan te draaien..

@niels: een haynes manual is echt verekte handig... misschien wel beter dan zelfsleutelen, misschien iets om in te scannen en bij t papierwerk te zetten?

Geplaatst: 13 aug 2007, 20:42
door Axel
Me pa zegt dat ik dan wat gas moet geven als ik schakel dat ut dan wel goed gaat. Maar nog een vraagje: ik wil knipperlichten bestellen en moet ik dan ook een accu kopen? Zoja, een 6 of een 12 volt?

Geplaatst: 14 aug 2007, 12:26
door edje
jeroenvans schreef:had ik ook een keer nadat mn blok open was gekeest... bij mij was de schakelas verkeerd afgesteld, dat doe je met die schroef die tussen die veer zit van je schakelas. als het dat is moet je niet vergeten de borgmoer aan te draaien..




wat kun je daar mee afstellen dan? :shock:

Geplaatst: 14 aug 2007, 12:27
door jeroenvans
zonder accu branden je lampen door en doen je knipperlichten het slecht(niet gelijkmatig)

fs1 accu is standaard 6volt...

edit: @ edje: dat schroefje(1) is niet recht maar krom. als je daarmee gaat stellen(draaien) zie je je schalekpedaal omhoog en naar beneden gaan. je telt hem zo af dat de vork(2) bij de schakelwals precies in het midden zit... en dan draai je de borgmoer aan(3).

plaatje met getallen thumbnail met link wilde nie lukken

Geplaatst: 14 aug 2007, 12:49
door jonnotje
weet iemand misschien wat voor zekering er in een fs1 moet, welk getal... iets van 7.5 ohm toch? :?

Geplaatst: 14 aug 2007, 12:52
door jeroenvans
10 Ampere ofzo

Geplaatst: 14 aug 2007, 17:05
door Thomash
een zekering meet je niet in ampere toch? Staat waarschijnlijk gewoon op je oude zekering wat het moet zijn

edit:

Als men naar hoofddorp komt om wat onderdelen te halen en ze zijn op de brommert moeten ze maar even PBen kom ik even kijken ;)

Geplaatst: 14 aug 2007, 17:35
door Niels
Een zekering meet je in het ampérage waarbij de zekering doorbrandt.
Dus bijv. een zekering van 10A kan tot 10A doorlaten voordat ie doorbrandt ;)

Geplaatst: 14 aug 2007, 21:22
door Axel
@Thomash: kan je in Hoofddorp dan originele fs1 onderedelen kope? :shock: Zou zeer chill zijn want woon daar woon ik vlakbij :D

Geplaatst: 14 aug 2007, 21:25
door reddevil
Niels schreef:Een zekering meet je in het ampérage waarbij de zekering doorbrandt.
Dus bijv. een zekering van 10A kan tot 10A doorlaten voordat ie doorbrandt ;)

dus om erachter te komen moet je telkens nieuwe zekeringen halen:S?
en nieuwe bolletjes.. :?

Geplaatst: 14 aug 2007, 22:48
door Niels
Of je meet eerst wat je nodig hebt :)