Hier wordt mijn gereedschapverzameling ook steeds groter.
Voor mijn examens kreeg ik van mijn opa een hele uitgebreide Mannesmann ratelset, incl. een boel accessoires!
Daarvoor kreeg ik al eens een Metabo accu-boormachine!
Louistje schreef:Was vandaag bij mijn opa om de benzinekraantjes van de Mobylette in zijn ultrasoonreiniger te doen.
Zit hij wat te rommelen... zegt ie "Heb jij hier wat aan, ik doe er niks mee. Ooit aangeschaft maar jij mag hem."
Een vette Gedore digitale schuifmaat! "Zohee, bedankt opa!"
Een normale (analoge) niet digitale vind ik stukken fijner werken, en is net zo nauwkeurig Ik gebruik nu al het gereedschap van m'n pa (met delen van mij), en krijg dat straks ook. Alles Hazet enzo
Gisteren bij Maarten geweest om samen blok uiteen te halen.
Hij had ook een uitlaatbocht beloofd. Aan de bocht hing nog een uitlaat; heb ik de uitlaat ook maar meegekregen... De uitlaat rap rap opgepoetst; hij is bijna als nieuw!
br3cht schreef:dat maken ze je wijs schuifmaat naargelang de uitvoering tot 2 of 5 tiende van een millimeter
ik kan toch met een gewone analoge schuifmaat meten tot op 0,05, maar of de schuifmaat zelf nauwkeurig genoeg gemaakt is, en of het dus wel klopt, dat is iets anders
van Edwin.
een hele zak met blok onderdelen
komt hier altijd van pas.
en dit heeft hij in een rugzak op de motor hier heen gebracht.
jij mag vaker langs komen. ook al vreten jullie weer het vriesvak van mijn zoon leeg.
ik moest 20 euro met hem afrekenen. wat een oplichter
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;