wist je dat je voor een vastzittende voorvork "ACF-50" in huis moet halen?
wist je dat ik m'n onderschrift nog es veranderd heb? wist je dat ik nog enkele Yammies vergeten ben wist je dat er eindelijk officiële merchandise onderweg is?
wist je dat: popelpopel
wist je dat als ik al men planne voor de komende twee jaar af krijg ik 14 50cc's heb wist je dat best wel benieuwd naar de merchandise sam!
wist je dat voor 350 euro aan onderdelen en zooi besteld bij de webwinkels (weeral)
Yamaha rd50m schreef:wist je dat als ik al men planne voor de komende twee jaar af krijg ik 14 50cc's heb wist je dat best wel benieuwd naar de merchandise sam! wist je dat voor 350 euro aan onderdelen en zooi besteld bij de webwinkels (weeral)
Yamaha rd50m schreef:wist je dat als ik al men planne voor de komende twee jaar af krijg ik 14 50cc's heb wist je dat best wel benieuwd naar de merchandise sam! wist je dat voor 350 euro aan onderdelen en zooi besteld bij de webwinkels (weeral)
YamaSam schreef:wist je dat ik m'n onderschrift nog es veranderd heb? _____ Fs1, Fs1, 378, 1J5, 3E8, 2Ru, 2Rt, AS3, TA125, RD125dx, RD125, XS1.1, XS1.1, XS1.1
Waarom geen 250 en 350?
de 125's worden gedoogd als siamese 50's ben van idee dat het ofwel een deftige motor moet zijn (1000+) of een deftige brommer (50cc) noem het een kwestie van uitersten
wist je dat mijn dochter is gezakt voor de praktijk met auto rijden.
wist je dat ze pas weer over 4 weken mag afrijden.
wist je dat een weer geld bij moet
moet nog aan gewerkt worden maar ok als ik tijd heb ;) http://www.ginostuning.com/" onclick="window.open(this.href);return false;