Maar mn vraag is of het kan kloppen dat je met een snelle schijf + f5b cil minder hard loopt (hapert bovenin) dan met een standaard schijf + f5b cil ?
het ligt eraan hoe de timing staat van de schijf en als hij boven in hapert moet je een grotere sproeier erin steken,
en met een standaard schijf ga je langzamer dan met een snelle schijf
dat kan ook nog jah, ik heb hier zelf ook een schijf bijgeveild en die staat nu behoorlijk goed afgesteld, ik heb de snelle schijf iets meer uitgeveild bij de inlaat iets van 0,7mm iets van 5 graden er nog bij
Ik heb een vraagje: vanmiddag merkte ik dat als ik voor een stoplicht oid wacht en dan in zen 1 sta met koppeling in dat men brom vooruittrekt, en als ik me voeten van de grond haal dan rij ik dus ook gewoon naar voren (terwijl ik koppeling in heb dus). Das best irritant en heb al geprobeerd de koppelingskabel strakker te zetten, maar de stelschroef is al bijna helemaal uitgedraaid. Misschien een extra tussenplaat erin? Heb nu dus gevoerd-staal-gevoerd, misschien dat ie zwaarder moet?
losser, zodat hij echt nét, tot net niet het stiffie raakt, en ook de kabel zorgen dat die wat speling heeft, dan kan hij in principe niet meer wegrijden zonder dat je dat wilt