Pagina 34 van 100
Geplaatst: 10 apr 2008, 20:29
door Martijn
snelle schijf + f5b = slecht lopen en verzuipen?
Zou dit kunnen?
Rest is :
16mm
Onbegrensde 2f2 uitlaat
13-44
160
32 mm bocht
Geplaatst: 10 apr 2008, 20:41
door jonnotje
zit de schijf goed?
Geplaatst: 10 apr 2008, 20:50
door Martijn
Ja ik dacht het wel ! Anders voel ik me nog lulliger
Koppelingscarter moet er sowieso nog n keer af, omdat hij nog flink wat lekt

Geplaatst: 11 apr 2008, 12:47
door edje
standaard snel? dat moet gewoon kunnen

Geplaatst: 11 apr 2008, 15:55
door Martijn
Nee heb er nu een naar snelle schijf geveilde schijf in, maar ik vroeg me af of ik met een standaard 2ru schijf beter liep ?
Geplaatst: 11 apr 2008, 15:56
door Triforce
dan loopt hij begrenst en das niet echt fijn ik heb er zelf eerst ook mee gereden maar nooit weer met een z1 erop
Geplaatst: 11 apr 2008, 15:59
door Martijn
Haha, dat is mn vraag ook niet
Maar mn vraag is of het kan kloppen dat je met een snelle schijf + f5b cil minder hard loopt (hapert bovenin) dan met een standaard schijf + f5b cil ?
Geplaatst: 11 apr 2008, 16:43
door jonnotje
heb je hem goed geveilt?
Geplaatst: 11 apr 2008, 16:58
door Triforce
Martijn schreef:Haha, dat is mn vraag ook niet

Maar mn vraag is of het kan kloppen dat je met een snelle schijf + f5b cil minder hard loopt (hapert bovenin) dan met een standaard schijf + f5b cil ?
het ligt eraan hoe de timing staat van de schijf en als hij boven in hapert moet je een grotere sproeier erin steken,
en met een standaard schijf ga je langzamer dan met een snelle schijf
Geplaatst: 11 apr 2008, 17:05
door jonnotje
maar als hij de schijf iets te ver heeft geveilt? ofzoiets
Geplaatst: 11 apr 2008, 17:15
door Triforce
dat kan ook nog jah, ik heb hier zelf ook een schijf bijgeveild en die staat nu behoorlijk goed afgesteld, ik heb de snelle schijf iets meer uitgeveild bij de inlaat iets van 0,7mm iets van 5 graden er nog bij
Geplaatst: 11 apr 2008, 19:50
door Axel
Ik heb een vraagje: vanmiddag merkte ik dat als ik voor een stoplicht oid wacht en dan in zen 1 sta met koppeling in dat men brom vooruittrekt, en als ik me voeten van de grond haal dan rij ik dus ook gewoon naar voren (terwijl ik koppeling in heb dus). Das best irritant en heb al geprobeerd de koppelingskabel strakker te zetten, maar de stelschroef is al bijna helemaal uitgedraaid. Misschien een extra tussenplaat erin? Heb nu dus gevoerd-staal-gevoerd, misschien dat ie zwaarder moet?
Geplaatst: 11 apr 2008, 19:52
door jonnotje
probeer eens het boutje in je wormwieltje ietsjes terug te draaien, zodat hij nét de stift raakt kabel gewoon +-3mm speling laten
Geplaatst: 11 apr 2008, 19:54
door Axel
Terug als in boutje vastdraaien of losdraaien?
Geplaatst: 11 apr 2008, 19:57
door jonnotje
losser, zodat hij echt nét, tot net niet het stiffie raakt, en ook de kabel zorgen dat die wat speling heeft, dan kan hij in principe niet meer wegrijden zonder dat je dat wilt