Had bestelling bij FS1shop geplaatst,
hierbij zat (samen met nog wat andere stuff) een remklauw, en een vlottertje.. Vlottertje zit vol met blutsen, en de remklauw is niet eens aanwezig.. Maar er zit wel een volledig remhendelelement, en een hendel extra bij... Terugsturen en weeral wachten
Fs1shop.no is niet 1 van mijn favorieten, en dan druk ik het nog mild uit zoek maar eens op fs1shop of fs1 shop almere op dit forum. Niet mijn soort van mensen
Tombo schreef:Fs1shop.no is niet 1 van mijn favorieten, en dan druk ik het nog mild uit zoek maar eens op fs1shop of fs1 shop almere op dit forum. Niet mijn soort van mensen
Ben net hetzelfde van mening hoor Soms is het wel het makkelijkst, omdat ze daar werkelijk ALLES hebben.. Maar als je al de rest bekijkt.. :p
Ik probeer toch zo vaak mogelijk bij JMPB te gaan, die mannen zijn geweldig
Dat ik in France was om een Fantic Chopper te kopen
of ik dan maar gelijk ook die 2 oude Harley,s Davidsons wilde meenemen(gratis) mevrouw wilde plek in de schuur ......
eriks schreef:Dat ik in France was om een Fantic Chopper te kopen of ik dan maar gelijk ook die 2 oude Harley,s Davidsons wilde meenemen(gratis) mevrouw wilde plek in de schuur ......
eriks schreef:Dat ik in France was om een Fantic Chopper te kopen of ik dan maar gelijk ook die 2 oude Harley,s Davidsons wilde meenemen(gratis) mevrouw wilde plek in de schuur ......
Uiteraard meegenomen .....
die fantic die ik je ahd doorgestuurd?
Ja klopt had gemaild met de man ben hem toch wezen halen zat een doos met onderdelen bij !
Ja klopt had gemaild met de man ben hem toch wezen halen zat een doos met onderdelen bij !
Nog Bedankt !!
graag gedaan als je niet weet wat te doen met die harley's, ik heb nog wel wat plaats
Nog Bedankt !!
graag gedaan als je niet weet wat te doen met die harley's, ik heb nog wel wat plaats