Pagina 35 van 41

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:22
door Triforce
het is wel een joekel van een uitlaat poort, maar ik betwijfel het als dat lang volhoudt.

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:23
door PD
hoe aggeresiever je cilinder hoe minder lang die mee gaat, dat weet je van te voren.

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:24
door Triforce
PD schreef:de bovenkant van de uitlaat poort lijkt verdomd veel op die van mij, onderkant is gewoon normaal eigelijk een vlinderpoort zonder spijltje :wink:


dat betwijfel ik wel, of je moet hem zelf hebben aangepast, athena's en die soort cilinder hebben maar een uitlaatpoort van 25mm breed

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:25
door PD
je kan max nog 3 mm verder dus valt wel mee

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:27
door Triforce
PD schreef:je kan max nog 3 mm verder dus valt wel mee

dat is waar :P

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:39
door YamaSam
dat hangt grotendeels van je segmenten af, hoe hoger die zijn, hoe langer ze meegaan bij dit soort poorten..

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:48
door Triforce
dus een hoge L veer waarvan de bovenkant gelijk zit met de zuigerkop zal wel lang mee gaan.

Geplaatst: 23 mar 2009, 16:00
door YamaSam
langer ja :D

Geplaatst: 23 mar 2009, 17:19
door Tombo
Een kleine 2-takt motor opvoeren doe je niet voor de betrouwbaarheid, dan ben je echt verkeerd bezig :lol: :P

Geplaatst: 23 mar 2009, 18:17
door paull
Tombo schreef:Een kleine 2-takt motor opvoeren doe je niet voor de betrouwbaarheid, dan ben je echt verkeerd bezig :lol: :P


Ermee leren omgaan is een betere

Geplaatst: 23 mar 2009, 18:20
door mpro09
:?:

Geplaatst: 25 mar 2009, 11:46
door PD
Afbeelding


:wink: :cheers:

Geplaatst: 25 mar 2009, 11:52
door Triforce
je bent vlink bezig geweest moet ik zeggen, ziet er btw goed uit, en ik hoop dat de segmenten het houden

Geplaatst: 25 mar 2009, 11:55
door PD
ben nog lan nie kloar

Geplaatst: 25 mar 2009, 12:04
door Triforce
maar hij ziet er al wel goed uit voor een begin :P :twisted: