Pagina 35 van 41
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:22
door Triforce
het is wel een joekel van een uitlaat poort, maar ik betwijfel het als dat lang volhoudt.
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:23
door PD
hoe aggeresiever je cilinder hoe minder lang die mee gaat, dat weet je van te voren.
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:24
door Triforce
PD schreef:de bovenkant van de uitlaat poort lijkt verdomd veel op die van mij, onderkant is gewoon normaal eigelijk een vlinderpoort zonder spijltje

dat betwijfel ik wel, of je moet hem zelf hebben aangepast, athena's en die soort cilinder hebben maar een uitlaatpoort van 25mm breed
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:25
door PD
je kan max nog 3 mm verder dus valt wel mee
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:27
door Triforce
PD schreef:je kan max nog 3 mm verder dus valt wel mee
dat is waar

Geplaatst: 23 mar 2009, 15:39
door YamaSam
dat hangt grotendeels van je segmenten af, hoe hoger die zijn, hoe langer ze meegaan bij dit soort poorten..
Geplaatst: 23 mar 2009, 15:48
door Triforce
dus een hoge L veer waarvan de bovenkant gelijk zit met de zuigerkop zal wel lang mee gaan.
Geplaatst: 23 mar 2009, 16:00
door YamaSam
lang
er ja

Geplaatst: 23 mar 2009, 17:19
door Tombo
Een kleine 2-takt motor opvoeren doe je niet voor de betrouwbaarheid, dan ben je echt verkeerd bezig

Geplaatst: 23 mar 2009, 18:17
door paull
Tombo schreef:Een kleine 2-takt motor opvoeren doe je niet voor de betrouwbaarheid, dan ben je echt verkeerd bezig

Ermee leren omgaan is een betere
Geplaatst: 23 mar 2009, 18:20
door mpro09
Geplaatst: 25 mar 2009, 11:46
door PD
Geplaatst: 25 mar 2009, 11:52
door Triforce
je bent vlink bezig geweest moet ik zeggen, ziet er btw goed uit, en ik hoop dat de segmenten het houden
Geplaatst: 25 mar 2009, 11:55
door PD
ben nog lan nie kloar
Geplaatst: 25 mar 2009, 12:04
door Triforce
maar hij ziet er al wel goed uit voor een begin
