Geplaatst: 04 dec 2013, 20:09
ik snap het probleem hierboven echt niet 

Jens36 schreef:Wist je dat er op de redactie van het bromfietsblad precies ook geen RD50 liefhebbers zitten
Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.
Jens36 schreef:Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.
David schreef:Jens36 schreef:Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.
Van het frame kan ik inkomen, maar zie niet echt in waarom de cilinders sneller zouden slijten..
Vroeger waarschijnlijk te vaak in het RD-stof gebeten