Pagina 36 van 99

Geplaatst: 04 dec 2013, 20:09
door Yamaha rd50m
ik snap het probleem hierboven echt niet :shift:

Geplaatst: 04 dec 2013, 21:41
door NIX
Oja, die discussie.

Geplaatst: 06 dec 2013, 07:18
door Niels

Geplaatst: 06 dec 2013, 07:58
door Tombo
Wel leuk.... als je werkloos bent :lol:

Geplaatst: 06 dec 2013, 09:54
door Niels
Of Indier :lol:

Geplaatst: 06 dec 2013, 14:38
door Jeti
wist je dat je tot vandaag 20.00u kunt stemmen voor de top2000
er zijn al meer stemmen dan ooit tevoren, denk ook wel door het facebook-delen van je stemmen enzo

Geplaatst: 06 dec 2013, 14:54
door Tombo
Heb mijn lijstje van de week ingediend
http://stemmen.top2000.nl//mijnlijst.ht ... &view=list

Geplaatst: 06 dec 2013, 16:28
door Jeti
wist je dat vanaf 1 januari 2014 kentekenpapieren worden vervangen door een pasje
wel mooi dat oldtimers hun linnen papieren mogen houden, waren veel klachten over

wat algemene info:

http://www.diks.nl/auto-nieuws/nieuw-ke ... -1-1-2014/

Prijzen komen gelukkig redelijk overeen met de huidige kosten.


edit:
en wist je dat ik voor mijn geschorste bus een pasje krijg als ik hem uit de schorsing haal na 01-01
(maar hoop voor die tijd nog..)

Geplaatst: 06 dec 2013, 16:56
door Tombo
Eindelijk van die stomme grote papieren af. Hadden ze veel eerder moeten doen

Geplaatst: 07 dec 2013, 20:46
door NIX

Geplaatst: 12 dec 2013, 20:46
door Jens36
Wist je dat er op de redactie van het bromfietsblad precies ook geen RD50 liefhebbers zitten

Geplaatst: 12 dec 2013, 20:51
door David
Jens36 schreef:Wist je dat er op de redactie van het bromfietsblad precies ook geen RD50 liefhebbers zitten


Waarom?! :P :evil:

Geplaatst: 12 dec 2013, 20:55
door Jens36
Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.

Geplaatst: 12 dec 2013, 20:59
door David
Jens36 schreef:
Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.


Van het frame kan ik inkomen, maar zie niet echt in waarom de cilinders sneller zouden slijten..
Vroeger waarschijnlijk te vaak in het RD-stof gebeten :lol:

Geplaatst: 13 dec 2013, 12:10
door Yamaha rd50m
David schreef:
Jens36 schreef:
Het veel minder vaak geziene jongere broertje van de FS1 was bedoeld als opvolger.
Het frame is niet alléén roestgevoelig, het wil ook best kapot trillen en breken (onder het blok is de buis in de lengte maar 'half': je kijkt er zo in).
Cilinders zijn ook niet super, want ze slijten hard. Verder is het toch best een goede brommer die bij deskundig onderhoud ook eeuwig zal blijven rijden.
Ooit waren ze veel duurder dan een FS1, maar dat is nu ook niet meer waar.


Van het frame kan ik inkomen, maar zie niet echt in waarom de cilinders sneller zouden slijten..
Vroeger waarschijnlijk te vaak in het RD-stof gebeten :lol:


:P
de vergelijkingen kloppen volgens mij ook niet echt, een rd50 of rd50dx betaal je evenveel voor als een fs1 van de vroegere types,
.