Pagina 37 van 100

Geplaatst: 08 mar 2007, 13:21
door Niels
RDFS1 schreef:Een mooie tank is er een zonder krassen en zeker zonder deukjes.
Een mooie tank moet glimmen en strak zijn.
da's voor mij een mooie tank.
Daarbij als mijn tank gespoten is zul je geen verschil zien met een orginele behalve dat de mijne dan nieuw is :lol:


Ik vond nog iets wat Henk-Jan ooit heeft gezegd en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens:

Originele onderdelen die niet gerestaureerd, vervangen of overgespoten hoeven te worden maken een machine meer waard dan een in nieuwstaat gerestaureerde.

Geplaatst: 08 mar 2007, 13:31
door YamaSam
ori oude hoge uitlaat gekregen,
de chroom is werkelijk nog picobello.. denk eigenlijk niet dat die lang gediend heeft...

en n setje sava banden met een snelheidsprofiel

Geplaatst: 08 mar 2007, 13:37
door Niels
Welke uitlaat is dat dan? :shock: Die vloeiendee van de street of die met zo'n knikkige versmalling in de buis?

Geplaatst: 08 mar 2007, 16:32
door Jelle
GRatis??

Geplaatst: 08 mar 2007, 18:55
door fs-ael
dewaal schreef:
Hans W schreef:wat voor 1 heb je gekocht dan?


hpi ontsteking :D


word een snel streetje dan :D

Geplaatst: 08 mar 2007, 21:44
door YamaSam
Niels schreef:Welke uitlaat is dat dan? :shock: Die vloeiendee van de street of die met zo'n knikkige versmalling in de buis?

der zitten een paar instulpingen aan de binnenkan ja.. dwz?

ook nog een partslist model '79 en dx'79 (3f2 3f5 3f0 3f1 3f4)..


en idd.. gekregen :D

Geplaatst: 08 mar 2007, 21:48
door dewaal
fs-ael schreef:
dewaal schreef:
Hans W schreef:wat voor 1 heb je gekocht dan?


hpi ontsteking :D


word een snel streetje dan :D


ja uber snel :D

Geplaatst: 08 mar 2007, 23:03
door RDFS1
Niels schreef:
RDFS1 schreef:Een mooie tank is er een zonder krassen en zeker zonder deukjes.
Een mooie tank moet glimmen en strak zijn.
da's voor mij een mooie tank.
Daarbij als mijn tank gespoten is zul je geen verschil zien met een orginele behalve dat de mijne dan nieuw is :lol:


Ik vond nog iets wat Henk-Jan ooit heeft gezegd en daar ben ik het eigenlijk wel mee eens:

Originele onderdelen die niet gerestaureerd, vervangen of overgespoten hoeven te worden maken een machine meer waard dan een in nieuwstaat gerestaureerde.


En waar trek je de grens van wel/niet vervangen/restaureren/spuiten?

Geplaatst: 09 mar 2007, 00:15
door YamaSam
de totale brommer waar je'm voor gebruikt?

ofwel is ie origineel "nooit aangeweest" ofwel "origineel herdaan"

mijn gedacht hé ;)

(net op 21' zo'n ontsteking gemaakt! recordtijd en nu 12v test)

Geplaatst: 09 mar 2007, 01:37
door YamaSam
whahaah! vonken van een 2 a 3cm lang!
morgen filmpje

Geplaatst: 09 mar 2007, 08:04
door Niels
Klinkt veelbelovend! :D 8)

Geplaatst: 09 mar 2007, 08:42
door Martijn
Vliegwieltrekker
stuur rechte pijp (zündapp)
Stabilisatiestang achterrem

Die stang was bij mij helemaal krom gebogen, zat bijna tegen mn achter wiel aan :shock:

Geplaatst: 09 mar 2007, 09:25
door YamaSam
http://www.youtube.com/watch?v=b04m6q3sRY4
jammer dak't weer zo f*cking druk heb.. nog niet eens een proefrun kunnen doen... misschien straks of morgen :(

in ieder geval..
de 12v vonk is echt massaal sterker,
wat je op het filmpje ziet is een vonkbrug van zeker 2cm,
tcoole is ook dat je geen aanloop moet hebben om op te laden,
en steeds een ferme 'pets' te horen

Geplaatst: 09 mar 2007, 13:22
door edje
:shock: :shock:

Geplaatst: 09 mar 2007, 13:48
door YamaSam
edje schreef::shock: :shock:

zo zag ik ook toen ik ze zag vliegen!
daar wil je geen trek van krijgen :D

daarnet effe gestart, klinkt behoorlijk nijdig..
zal blijkbaar wel carbu wat moeten bijstellen..

hehheh zondag ritje maken :twisted: