Wat zit je TEGEN vandaag ... ?
- Bob
- 1500km gereden
- Contacteer:
-
- 7500km gereden
Louistje schreef:Vandaag reed ik weg op school, zie ik dat mijn richtingaanwijzerglas weg is!
Het gaat om het linker glaasje, aan de achterkant.
Balen...
Nu moet ik er maar een bestellen op www.JMPB.nl ofzo.
ik ben mijn knipperlicht glas laatst ook kwijt geraakt links voor ik ben weer terug gereden om te gaan zoeken en ik had hem weer gevonden

-
- 1500km gereden
-
- Site Admin
-
- 2500km gereden
- Triforce
- 2500km gereden
jeroenvans schreef:uhm moet je je laptop niezo stressen...Triforce schreef:dat mijn nieuwe laptop nogal snel oververhit raakt als ik crysis op high ga spelen ookal kan hij dat gladjes afspelen
hehe eigenlijk wel maar het is ook een gaming laptop dus ik zou toch denk dat hij het vol moet houden

- Higherking
- 500km gereden
Triforce schreef:jeroenvans schreef:uhm moet je je laptop niezo stressen...Triforce schreef:dat mijn nieuwe laptop nogal snel oververhit raakt als ik crysis op high ga spelen ookal kan hij dat gladjes afspelen
hehe eigenlijk wel maar het is ook een gaming laptop dus ik zou toch denk dat hij het vol moet houdenblijkbaar niet
heb je AMD? dan heb ik perfect programma voor je kan je alle onodige dingen uitzettenen en dan loopt je computer zo soepel en zal hij minder snel heet worden.
AMD Fusion Downloaden
- Higherking
- 500km gereden
-
- 7500km gereden
- Contacteer:
Higherking schreef:Triforce schreef:jeroenvans schreef:uhm moet je je laptop niezo stressen...Triforce schreef:dat mijn nieuwe laptop nogal snel oververhit raakt als ik crysis op high ga spelen ookal kan hij dat gladjes afspelen
hehe eigenlijk wel maar het is ook een gaming laptop dus ik zou toch denk dat hij het vol moet houdenblijkbaar niet
heb je AMD? dan heb ik perfect programma voor je kan je alle onodige dingen uitzettenen en dan loopt je computer zo soepel en zal hij minder snel heet worden.
AMD Fusion Downloaden
betere creaptop kopen
- Triforce
- 2500km gereden
rise and shine schreef:Higherking schreef:Triforce schreef:jeroenvans schreef:uhm moet je je laptop niezo stressen...Triforce schreef:dat mijn nieuwe laptop nogal snel oververhit raakt als ik crysis op high ga spelen ookal kan hij dat gladjes afspelen
AMD Fusion Downloaden
betere creaptop kopen
lol ik heb al een goede alleen dat oververhitten is een min punt.
@Higherking: ik heb een MSI gt735 met AMD turion ultra dual-core x2 zm-82 met 2,2 ghz en kan hem overklocken met een knopje op de laptop t/m 2,6ghz, zit een ATI mobility radeon hd3850 met 512mb gddr3 geheugen, maar ik zal wel even kijken naar AMD fusion thx for the info