joscabrio schreef:fs1willem schreef:Gekeken wat ik zo links en rechts nog mis voor mijn 2F2 en een lijstje gemaakt...
dat is wel wijs willem ik heb dat ook gedaan maar er komen altijd wel weer dingen bij
tenminste bij mij,terwijl ik toch ergens een lijstje heb waar alle onderdelen op staan die op een fs1 zitten

Ja, ik ken dat. Ik heb de onderdelen groepsgewijs in de kamer op de vloer uitgestald zodat ik makkelijk zou kunnen zien waar ik nog iets mis , maar kom er af en toe achter dat ik hier en daar toch nog wat mis (meestal boutjes, moertjes, enzo). Verder alles gesorteerd op
"klaar voor montage" en "nog iets aan doen". Vroeger bouwde ik bouwpakketjes op schaal, nu 1 op 1

.
Net ook even voor de zekerheid de partslist van 1977 bekeken omdat ik het vreemd vond dat er geen stofrubber onder de onderste balhoofdlagerschaal zat. Blijkt dus ook niet in de partslist te staan, dus zat er blijkbaar origineel niet meer op. Ik zit er wel aan te denken om er een te plaatsen, want de ruimte is er gewoon voor.
Gelijk maar even besteld, samen met wat andere kleine onderdelen die ik nog nodig had, scheelt weer portikosten

.