Tombo schreef:Maar dat betekend denk ik niet dat je overal volgas kan rijden. En er zullen denk ik ook wel beperkingen aan zitten? Als jij je bromfiets verzekerd als bromfiets, en je krijgt met 70 kmh een ongeluk, dan zal de verzekering ook moeilijk gaan doen omdat je in feite niet op een bromfiets rijdt
ja, het is vooral handig als ze je op de rollen willen zetten, wat al heel wat is voor mij.
Ik rij meestal tussen de velden waar niemand rijdt, ofwel in het centrum waar je niet harder dan 50 kan.
maar zo kan ik wel geruster rondrijde
Is dat normaal gezien ni van voor 1974? Alé maakt ni uit, kreidler is van 1970, ik heb ook zo'n brief van de politie in men portefeuille zitten voor als ze met de rollen komen
jensje36 schreef:Dat ik geslaagd ben voor mijn theorie van de auto 48/50! Nu sebiet naar het gemeentehuis voor mijn voorlopig rijbewijs af te halen JOEPIE!!! Eindelijk waar ik al vanaf mijn 8 jaar naar uitkeek ofzo
zijn het tegenwoordig geen 80 vragen?? heb ik onlangs gehoord
Euhm... ik heb er maar 50 moeten doen maar kan zijn dat ze dat in de loop van het jaar wel gaan veranderen.
Ik had eens gehoord dat ze er 60 van gingen maken, maar dat zullen we geruchten zijn. Ik denk wel dat het voor de brommer van 40 naar 50 is gegaan
jensje36 schreef:Is dat normaal gezien ni van voor 1974? Alé maakt ni uit, kreidler is van 1970, ik heb ook zo'n brief van de politie in men portefeuille zitten voor als ze met de rollen komen
74 is anders, da ga over gva, ma das ok nie helemaal duidelijk.
dees van 72 heeft dieje mens nagezien op basis van tekste van de senaat, dus da zal wel kloppen
Een laat verjaardagscadeau.
Omdat ik nogal bezig ben met het trekken van foto's (vooral van de brommers) hebben ze 4 van men foto's laten afrdukken op posters, om in men kamer te hangen.
1 hele grote, 1 grote, 1 gewone voor boven de pc en 1 kleinte Wel een tof cadeau
jensje36 schreef:Een laat verjaardagscadeau. Omdat ik nogal bezig ben met het trekken van foto's (vooral van de brommers) hebben ze 4 van men foto's laten afrdukken op posters, om in men kamer te hangen. 1 hele grote, 1 grote, 1 gewone voor boven de pc en 1 kleinte Wel een tof cadeau
jensje36 schreef:Een laat verjaardagscadeau. Omdat ik nogal bezig ben met het trekken van foto's (vooral van de brommers) hebben ze 4 van men foto's laten afrdukken op posters, om in men kamer te hangen. 1 hele grote, 1 grote, 1 gewone voor boven de pc en 1 kleinte Wel een tof cadeau
Maak er eens een foto van van
Dat is de grootste:
rechts zie je trouwens een Buitenband van een Dodge Viper die op de 24h van zolder reed
Dat is de normale:
En dan daar de kleinste, de middelmatige moetek nog ophangen boven de pc op de zolder
trouwens hier zie je die spaanse nummerplaat waarvan ik eens een foto had beloofd: