Pagina 39 van 100

Geplaatst: 14 mar 2010, 00:06
door rickdtm
Jeti schreef:wat is dit voor cilinder(kop) dan? 8) 8)
Afbeelding


ik denk huisvlijt, gezien de scheve opstelling :? , :lol: , :lol: trapas moet ook vierkant zijn :prof: :lol:

Geplaatst: 14 mar 2010, 07:38
door Tombo
Een lelijke

Geplaatst: 15 mar 2010, 22:02
door ginofs1
hoi live jet.
ik begrijp dat je meerdere broms laat keuren op de 24 ste.
zal je goed op mijn puch maxi passen.
en zorgen dat er geen krasjes op komen.
bedenk dat je nu een totaal originele puch met 1000 ori km in je handen heb.
hele maal strak en zonder krasjes in de ori lak.
als je hem beschadigt moet ik huilen.
doe er maar een deken om met het transport.
ik vertrouw op je kus gino

Geplaatst: 15 mar 2010, 22:26
door Twowheeler
Slapen jullie wel appart tijdens de meeting?

Geplaatst: 15 mar 2010, 22:41
door NIX
Nee, ik lig ertussen.

Geplaatst: 15 mar 2010, 22:43
door mpro09
ik niet

Geplaatst: 15 mar 2010, 22:48
door ginofs1
NIX schreef:Nee, ik lig ertussen.


:evil:

Geplaatst: 15 mar 2010, 23:38
door NIX
Geen geouwehoer, Gino.

Geplaatst: 15 mar 2010, 23:47
door ginofs1
ik ben dan bijna 47 dus ik maak geen kans meer tegen mijn jongere vrienden.
het is over :evil:

Geplaatst: 16 mar 2010, 10:03
door nieknatuurlijk

Geplaatst: 16 mar 2010, 12:14
door koppel
ligt eraan wat je ermee gaat doen

voor een 65 km per uur fs1 kan je met een goedkoop zuigertje wellicht twee keer de planeet rond, zolang de passing maar goed is en het zaakje goed staat afgesteld.

bij extremere belastingen en/of gebruik van andere cylindermaterialen (hardchroom, nikasyl etc) gaat de kwaliteit van de zuiger een grotere rol spelen.

wellicht kan GTI opperhoofd (gino) ons meer vertellen mbt grafiet zuigers............weet alleen dat grafiet (koolstof) gunstige warmte en stroomgeleidende eigenschappen bezit, en een grote slijtvastheid (koolborstels)

Geplaatst: 16 mar 2010, 16:58
door ginofs1
ik heb er geen evaring mee.
grafiet heeft een smerende werking.
maar het is een heel dun laagje op het aluminium en zet dus net zo veel uit als een naakte alu zuiger.
heb ook geen idee hoe lang het er op blijft zitten
ik zal er eens een kopen en testen

Geplaatst: 16 mar 2010, 17:35
door jeroenalbers
waarmee kan ik de uitlaatschroef het beste loshalen als je er geen speciaalstuk gereedschap voor hebt?

Geplaatst: 16 mar 2010, 17:37
door nieknatuurlijk
jeroenalbers schreef:waarmee kan ik de uitlaatschroef het beste loshalen als je er geen speciaalstuk gereedschap voor hebt?


hier staan een paar manieren hoe en wat :wink:

http://www.fs1forum.com/viewtopic.php?t=4437&start=0

Geplaatst: 16 mar 2010, 17:46
door Jeti
ginofs1 schreef:hoi live jet.
ik begrijp dat je meerdere broms laat keuren op de 24 ste.
zal je goed op mijn puch maxi passen.
en zorgen dat er geen krasjes op komen.
bedenk dat je nu een totaal originele puch met 1000 ori km in je handen heb.
hele maal strak en zonder krasjes in de ori lak.
als je hem beschadigt moet ik huilen.
doe er maar een deken om met het transport.
ik vertrouw op je kus gino

Natuurlijk doe ik voorzichtig, je kent me toch. Ze gaan samen (maxi en 540) gezellig op de aanhanger. Anders is het zo eenzaam he. Met een dekentje toegedekt.