Pagina 40 van 100

Geplaatst: 17 apr 2008, 10:04
door YamaSam
Yamaha rd50m schreef:Hey Sam, ik ben er achter ge komen dat men dx van 73 is, zou je het aanraden om hem als motor in te schrijven? :?:

is er ooit een rd50 als motor ingeschreven geweest?
dat is gelukkig voor fs1 met de streets zo geweest..

ze werken 'ontradend' laat me zeggen.. :roll:
telefoneren met de DIV is gewoon een hel (dan heb ik het over drie kwartier laten bellen eer er iemand wil opnemen, die geen zin heeft om een poot uit te steken..)

Geplaatst: 17 apr 2008, 10:09
door Yamaha rd50m
komt van duitsland en op de papieren staat: kleinkrafträcer über 40 km/h, dus ik weet niet of dat als moto telt maar toch zeker meer dna gewoon brommer.

Geplaatst: 17 apr 2008, 11:01
door YamaSam
lijkt me het proberen waard.. maar je moet er écht écht zin in hebben,
ze maken het je niet gemakkelijk...
Mijn enveloppe die ik over en weerstuur, wordt alsmaar dikker!
(ik kleef hem nu voor de zoveelste maal toe en die gaat vandaag richting Brussel..)

fizzy boort deftig btw 8)
inschrijving en verzekering voor de RD125 vandaag wél toegekomen zonder problemen..

Geplaatst: 17 apr 2008, 11:06
door Yamaha rd50m
eerst zien dat de brommer inorde is denk ik, das al ene begin, nu al wel wat mails aant sturen naar alle instellingen en yamaha dealers of die kunnen helpen,
tejuist eens aant lezen geweest op vespa forum en daar staat vanalles da ge ook bewijs moet hebben da tem in duitsland is uitgeschreven en van die dings, smaar dom

heeft d'ieteren eigenlijk email?

Geplaatst: 17 apr 2008, 11:23
door YamaSam
hahahhahahahahahhahhahahahha dieteren...

verwacht van die mannen maar ni teveel ;)
(da's al van in de sixties dat mijn ouders met die mannen in de knoop liggen over inschrijvingen van westfalia vw-busjes etc.. die zijn ook écht ni meegaand zenne, sturen je van hier naar ginder en blijven rond de pot draaien)
die en papieren das gelijk hoeren en aids, ze zijn ermee bezig, maar niemand weet van niks en toch hebben ze't allemaal :lol:

Geplaatst: 17 apr 2008, 14:13
door YamaSam
allright... ik start met de weesgegroetjes tot ik weer iets hoor...

Kalken dus voorlopig nog steeds zonder plaat... :cry: ..
en voor de fizz m'n oude spatbord en stanley gemonteerd klaargelegd..

Geplaatst: 17 apr 2008, 15:30
door Tombo
Net weer verder ingereden, 65 km staat er al op de teller. Heb hem net ff 1x open getrokken, rijdt echt perfect, heel veel kracht 8)
Verder een stuk van de rit gereden, wordt mooi jongens 8)

Geplaatst: 17 apr 2008, 18:09
door YamaSam
dat klinkt goed, mijn nieuwe segmenten beginnen ook hun best te doen..

verder nog een hele reeks kleine prulletjes in orde gemaakt..

Geplaatst: 17 apr 2008, 20:48
door dewaal
10 km wezen rijden met het streetje staat nu ongeveer 130 km op :evil:

Geplaatst: 17 apr 2008, 21:06
door Niels
Is ie dan al af? :lol:

Geplaatst: 17 apr 2008, 21:41
door pee67
Vandaag geprobeerd carburateur af te stellen

Mikuni 16 mm met 150 sproeier, wel starten maar slecht lopen en hoge toeren
170 sproeier hetzelfde probleem
190 sproeier idem
en ook met 200 sproeier hetzelfde probleem

luchtstelschroef 1,5 slag open
1.8 mm voorontsteking
60 cc z1
60 cc kop

:cry:

Geplaatst: 17 apr 2008, 21:57
door Triforce
Z1 is een echte toeren cilinder die alleen op hoge toeren werkt en lage toeren helemaal niets, midden toeren een beetje

Geplaatst: 17 apr 2008, 21:58
door pee67
Moet toch evengoed aan de praat kunnen krijgen ondanks dat
het een hoge toeren cilinder is?

Geplaatst: 17 apr 2008, 22:07
door Triforce
zou wel moeten jah, zet je ontsteking is iets krapper en kijken hoe hij het dan wel doet (volgens mijn vader zou hij het beter moeten doen)

Geplaatst: 17 apr 2008, 22:19
door pee67
Bij mijn weten moet je met een snelle cilinder
altijd al 1.7 of 1.8 mm vooronsteking hebben