Ik heb net een nieuwe originele yamaha zuiger gemonteerd.
Ik hoorde de segmenten al meteen lichtjes rammelen.
Dit lijkt me niet normaal, is het mogelijk dat de segmenten niet juist zitten, dus dat er een verschil is tussen de bovenste en onderste? En dat ze dus moeten worden omgedraaid.
Mij leken ze identiek.
mvg jan
Heb je je zuiger in laten meten? Dus is de zuigerspeling correct? Want een cilinder kan ook (aardig) versleten zijn en dan heeft een nieuwe zuiger geen zin
Tombo schreef:Heb je je zuiger in laten meten? Dus is de zuigerspeling correct? Want een cilinder kan ook (aardig) versleten zijn en dan heeft een nieuwe zuiger geen zin
De cilinder is nog niet uitgesleten. Hij heeft ong 700km. Ik heb het segment erin geplaatst voor zeker te zijn.
Zijn allebei de segmenten normaal identiek of is er 1 dat boven hoort en 1 dat onder hoort of maakt het niet uit?
mvg jan
Ja dat kan ja.
Als je de bovenstebus naar beneden trekt kun met sleutel 17 of 19 het
bovenstuk losdraaien van de onderkant, die je wel moet vastzetten in de bankschroef.
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
Mechanisch gedempte Homoet wordt niet gedempt door middel van glaswol (dus een geperforeerde tailpipe met glaswol eromheen) meet door middel van schotjes,
Het geluid is blikkeriger (ik vind het persoonlijk minder mooi) en de uitlaat zelf wordt er ook niet knapper van