Twowheeler schreef:hahaha wat zit iedereen te voorbips en
@jet laat even weten welke je neemt, ik wil namelijk ook een simonly nemen, zit alleen nog een beetje rond te kijken wat het moet kosten
Ik had nu een 300 minuten + onbeperkt sms blox bij voda. Maar ik krijg de 300 minuten niet op.
Dus denk nu te gaan naar 270 voor 10,95 eerste 4 mnd en daarna 18,95 excl 10,- per mnd onbeperkt sms.
hmm vodafone is best goedkoop dan, al bij t-mobile gekeken?
heb nu prepaid bij HI, bevalt erg goed. maar prepaid wordt toch wat te duur.
en aangezien mijn toestel simlock vrij is boeit het niet waar ik heenga
Twowheeler schreef:hmm vodafone is best goedkoop dan, al bij t-mobile gekeken? heb nu prepaid bij HI, bevalt erg goed. maar prepaid wordt toch wat te duur. en aangezien mijn toestel simlock vrij is boeit het niet waar ik heenga
Nee, ik heb niet verder gekeken. Ik zit hier al jaaaren bij met mijn abo en mijn nummer. Dat wil ik graag zo houden.
Hoor alleen maar negatieve verhalen over mensen die overstappen en hun nummer toch niet mee kunnen nemen etc. Dat wil ik niet.
Ben dit nummer ook met pre paid bij voda begonnen.
@jet laat even weten welke je neemt, ik wil namelijk ook een simonly nemen, zit alleen nog een beetje rond te kijken wat het moet kosten
Ik had nu een 300 minuten + onbeperkt sms blox bij voda. Maar ik krijg de 300 minuten niet op.
Dus denk nu te gaan naar 270 voor 10,95 eerste 4 mnd en daarna 18,95 excl 10,- per mnd onbeperkt sms.
hmm vodafone is best goedkoop dan, al bij t-mobile gekeken? heb nu prepaid bij HI, bevalt erg goed. maar prepaid wordt toch wat te duur. en aangezien mijn toestel simlock vrij is boeit het niet waar ik heenga
hmm vodafone is best goedkoop dan, al bij t-mobile gekeken? heb nu prepaid bij HI, bevalt erg goed. maar prepaid wordt toch wat te duur. en aangezien mijn toestel simlock vrij is boeit het niet waar ik heenga