Dat GVD de verlichting van mijn Lexus vaag doet nadat ik heb geprobeerd een Bi-Xenon set in te bouwen.
Alles volgens de schema's gedaan, alleen het was een set met maar 1 spanningstoevoer (dus alleen de linker of alleen de rechter originele aansluiting werd gebruikt), wat ik al erg vreemd vond.
Dat allemaal ingebouwd, maar het deed helemaal niks, hoorde de omvormers ook niet zoemen of wat ook, helemaal 0,0!
Na wat meten en troubleshooten wilde het nog niet werken dus dan maar weer de oude terug erin gedaan, die wel normaal op de 2 originele aansluitingen werkte.
Deze alleen wel wat netter weggewerkt dan voorheen (lag in het motorruim gesmeten), maar nu doet maar 1 lamp het.
Het vage is dat als de linker lamp aan is en je haalt de stekker van de rechter los en je doet die weer vast, dan gaat de rechter weer aan, maar de linker uit
Heb links en rechts de lampen en de omvormers omgewisseld, maar het blijft hetzelfde.
Kortom, wat je ook doet, er brandt maar 1 lamp.
De rechter lamp start ook niet lekker (trilt als het ware), dus misschien is die omvormer ineens kapot