pee67 schreef:Mij zit tegen dat ik al bijna de hele week serieuze last heb van evenwichtsstoornissen .... Het is mij dan ook afgeraden om een voertuig te besturen.
Beter van de fles blijven Peter
Als het daarvan zou komen liet ik de fles wel staan ja
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.
pee67 schreef:Mij zit tegen dat ik al bijna de hele week serieuze last heb van evenwichtsstoornissen .... Het is mij dan ook afgeraden om een voertuig te besturen.
M'n reactie was uiteraard als grap bedoeld (al denken sommigen daar anders over heb ik aan m'n pm gemerkt ) tjonge tjonge toch Aan je reactie te lezen vermoed ik dat jij m'n quote in ieder geval niet als "grof" of "onbeleefd" ervaren hebt, want dat wou ik niet.
Even goede forum vrienden dus hoop ik.
Om alle misverstanden of kleinzerigheid uit sommige forum hoofdjes te weren, in ieder geval sterkte en beterschap met je gezondheid gewenst Peter
M'n reactie was uiteraard als grap bedoeld (al denken sommigen daar anders over heb ik aan m'n pm gemerkt ) tjonge tjonge toch Aan je reactie te lezen vermoed ik dat jij m'n quote in ieder geval niet als "grof" of "onbeleefd" ervaren hebt, want dat wou ik niet. Even goede forum vrienden dus hoop ik. Om alle misverstanden of kleinzerigheid uit sommige forum hoofdjes te weren, in ieder geval sterkte en beterschap met je gezondheid gewenst Peter
ik vond hem wel leuk gevonden en peter is wel wat gewend (peter kennende )en de humor moet je er ook in kunnen zien .
en uiteraard gunnen we peter het aller beste want zoveel geluk heeft ie al niet gehad de laatste tijd ,dus peet sterkte pik .
en ook met je meissie uiteraard .
soms komt een grap op het onjuiste moment maar zelf zag ik hier ook geen kwaad in.
Beterschap, Peter!
Je hoort ook wel eens mensen met kaakproblemen, en daardoor verstoord evenwicht. Evenwichtsorgaan is een raar iets.
Mij zit mijn opname van morgen tegen.. 7.15 uur melden.. Vind het best wel eng.. Ben nog nooit geopereerd. Gelukkig hebben die mensen dat vaker gedaan.
M'n reactie was uiteraard als grap bedoeld (al denken sommigen daar anders over heb ik aan m'n pm gemerkt ) tjonge tjonge toch Aan je reactie te lezen vermoed ik dat jij m'n quote in ieder geval niet als "grof" of "onbeleefd" ervaren hebt, want dat wou ik niet. Even goede forum vrienden dus hoop ik. Om alle misverstanden of kleinzerigheid uit sommige forum hoofdjes te weren, in ieder geval sterkte en beterschap met je gezondheid gewenst Peter
ik vond hem wel leuk gevonden en peter is wel wat gewend (peter kennende )en de humor moet je er ook in kunnen zien . en uiteraard gunnen we peter het aller beste want zoveel geluk heeft ie al niet gehad de laatste tijd ,dus peet sterkte pik . en ook met je meissie uiteraard . soms komt een grap op het onjuiste moment maar zelf zag ik hier ook geen kwaad in.
Ik kan zulke dingen wel waarderen Alain, ik zie daar echt wel de humor van in ja.
En zeker omdat ik met pijn en moeite 2 kratten bier per jaar drink
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst.