parma of athena cilinder

Algemene vragen en antwoorden over de FS1
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

ik heb er nu een 125lange sproeier in zitten van mikuni en ik ga morgen kijken wat hij doet
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Oke!
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Tombo schreef:130 lang zit wel rond de 190 kort denk ik ja. Ik rijd met 120 lang en ik heb ook wel eens met die 180 kort gereden, en dat reed niet echt anders ofzo (pakte ook overal goed op, en mooie kleur bougie).
Als je het zo door zou (mogen) tellen, die maten, dan kan je ongeveer wel zeggen dat 148 lang (150 dus ofzo) wel wat over de 200 kort zou gaan

Oke!
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

je valt in herhaling :P :lol:
edje

Bericht door edje »

eigelijk zou iemand met lange en korte sproeiers ze moeten opmeten :roll:
Axel

Bericht door Axel »

Tombo schreef:
Triforce schreef:
wiebo schreef:Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!

Ik hoop dat hij het heeft volgehouden op die heuvels, dat waren echt cilindervreter heuvels

Gaaf he 8) Daar rijd ik dus wekelijks met mooi weer, en dan volgas de bergen op 8)

Mijn 2ru cilindertje jankte ook heerlijk :) Die dingen kunnen echt allles hebben, die ori 2ru, ik tank gewoon brommix 1:50 en nog nooit problemen meegehad 8) Kga morgen wel ff cil eraf halen en de zuiger vervangen, tijd terug had ik al gezien dat die aardig op was en na dit weekend zal dat helemaal zo zijn. Op de terugweg hoorde ik als ik afremde op de motor de zuigerveren aardig rammelen, met koppeling in hoorde ik niks.
wiebo
500km gereden
500km gereden

Bericht door wiebo »

Axel schreef:
Tombo schreef:
Triforce schreef:
wiebo schreef:Mijn Parmakit zit erop en loopt! Uiteraard heb ik nog geen gekke dingen gedaan, maar er lijkt pit genoeg in te zitten. Mee naar de meeting morgen dus dat ding!

Ik hoop dat hij het heeft volgehouden op die heuvels, dat waren echt cilindervreter heuvels

Gaaf he 8) Daar rijd ik dus wekelijks met mooi weer, en dan volgas de bergen op 8)

Mijn 2ru cilindertje jankte ook heerlijk :) Die dingen kunnen echt allles hebben, die ori 2ru, ik tank gewoon brommix 1:50 en nog nooit problemen meegehad 8) Kga morgen wel ff cil eraf halen en de zuiger vervangen, tijd terug had ik al gezien dat die aardig op was en na dit weekend zal dat helemaal zo zijn. Op de terugweg hoorde ik als ik afremde op de motor de zuigerveren aardig rammelen, met koppeling in hoorde ik niks.

Zolang het ori is (en niet te hard gaat, maar dat is dan ook meestal niet)gaat het maar zelden mis.
Axel

Bericht door Axel »

Tis ori en het gaat 65, bergaf 70 :)
Tombo
17500km gereden
17500km gereden

Bericht door Tombo »

Ja, die van jou rijdt ook wel aardig voor een originele cilinder :P
Maar ik denk dat bij 90%, of mss wel meer, de zuigerveren rammelen.
Axel

Bericht door Axel »

Ok, het was voor het eerst dat ik het merkte.
YamaSam
10000km gereden
10000km gereden
Contacteer:

Bericht door YamaSam »

Triforce schreef:ik heb er nu een 125lange sproeier in zitten van mikuni en ik ga morgen kijken wat hij doet

en? ik heb je eerlijk gezegd op de meeting niet rijdend gezien.. :?
when men were men, and helmets were for divers
Triforce
2500km gereden
2500km gereden

Bericht door Triforce »

YamaSam schreef:
Triforce schreef:ik heb er nu een 125lange sproeier in zitten van mikuni en ik ga morgen kijken wat hij doet

en? ik heb je eerlijk gezegd op de meeting niet rijdend gezien.. :?

ik reed best wel achteraan samen met nick_jansen,
want hij en ik hebben een
warmloper gehad hij zelfs 2 dus reden we samen rustig zodat hij het vol zou houden, alleen die van mij was uitgegaan precies waar stond van motoren uit op de camping,

het probleem was bij mij dat de zuigerveer vast was blijfen zitten in mijn zuiger en dus had hij teveel compressie verlies en ik kon hem niet starten, ik heb nu een andere zuigerveer erin gezet en nu doet hij het weer gelukkig
nick_janssen3

Bericht door nick_janssen3 »

hij heeft echt wel meegereden hoor :P ik kan het bevestigen :P er is een foto gemaakt. het was trouwens 1 warmloper en kort daarna had ik hem uitgezet om een warmloper te voorkomen. ik voelde dat de trekkracht ineens behoorlijk afnam en toen gelijk koppeling in, hij liep nog wel stationair maar niet echt veel soeps, dus heb ik hem uitgedaan en laten koelen :P
Axel

Bericht door Axel »

Heb je de cilinder er al afgehaald?
nico
500km gereden
500km gereden

Bericht door nico »

zo massel gehad dan of gwoon veel ervaring dat kan ook :P
Plaats reactie