Pagina 5 van 7
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:31
				door Tombo
				Wss heeft hij dezelfde optimistische km-teller als die van Falko, dat ding rijdt op de teller ook 95 km/h terwijl hij op de digitale teller iets over de 80 km/h gaat 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:33
				door Andries
				PD schreef:Triforce schreef:je merkt het pas rond de 1000km soms eerder, mijn 1ste fs1 cil 43mm wou na 500km 95km/h op een 2ru teler zonder enkele aanpassingen
als dat zo was reed iedereeen een fs1 43mm
 
en die 103 km/u van jou dan is dat wel geloofwaardig?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:33
				door PD
				kom maar naast me rijden een keer
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:34
				door Tombo
				Ook dat wil ik idd zien 

 Na de meeting heb ik het niet meer zo hoog op die mega-topsnelheden 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:35
				door Andries
				doen we een keer daar hou ik je aan 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:35
				door PD
				isgoed! 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:36
				door Andries
				feit is dat je behoorlijk wat pk's nodig hebt om uberhaupt over de 100 te gaan, maar dat heeft tombo ook wel eens gezegd dus we zullen zien...
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:40
				door PD
				ik wil er wel een kratje bier op zetten 

 ?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:42
				door Andries
				haha is goed hoor 

 maar de eer vind ik het belangrijkste
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:43
				door Triforce
				als Tom (PD) idd een ori huygen cil heeft dan kan hij met nog wat kietelen makkelijk harder, maar standaard gaan ze al hard
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:44
				door Triforce
				Tombo schreef:Wss heeft hij dezelfde optimistische km-teller als die van Falko, dat ding rijdt op de teller ook 95 km/h terwijl hij op de digitale teller iets over de 80 km/h gaat 

 
want ik reed 1 keer dezelfde snelheid met de motor en dat ging wat harder dan met de brommer op dezelfde weg.
maar die teller geloof ik ook niet echt meer, hij reed wel heerlijk moest ik zeggen trok makkelijk naar zijn top toe, ik heb hem hier nu in 43,5mm boring
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:45
				door PD
				Triforce schreef:als Tom (PD) idd een ori huygen cil heeft dan kan hij met nog wat kietelen makkelijk harder, maar standaard gaan ze al hard
het is idd wel een snelle cilinder, maar het is niet zo dat je met half gas op 130 zit en nog steeds wheeley's trekt zoals je zei wat je vader had.
ik denk dat ik nu redelijk op de max. zit
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:47
				door Triforce
				PD schreef:Triforce schreef:als Tom (PD) idd een ori huygen cil heeft dan kan hij met nog wat kietelen makkelijk harder, maar standaard gaan ze al hard
het is idd wel een snelle cilinder, maar het is niet zo dat je met half gas op 130 zit en nog steeds wheeley's trekt zoals je zei wat je vader had.
ik denk dat ik nu redelijk op de max. zit
 
welke vertanding heb je ernu onder zitten eigenlijk?? ik heb nu 14/44 en met een totaal verkeerde afstelling gaat hij makkelijk 70, maar ik laat mijn verhalen nu rusten want dan krijg ik toch gezeik, en ik moet wel zeggen dat je 1 van de betere uitlaten eronder hebt zitten, ik zoek eigenlijk nog naar een gebbe pijp van vroeger (expansie) die werken volgens mijn vader optimaal met een Z1 cilinder
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:49
				door PD
				ook 14-44
			 
			
					
				
				Geplaatst: 17 nov 2008, 19:50
				door Triforce
				huh.... dan rij je wel met belachelijk veel toeren als je op je top rijdt