Pagina 5 van 13
Geplaatst: 19 jan 2009, 21:48
door lespaultje
we hebben dus Martijn vs. Tom vs. Mitchel
nog meer liefhebbers

?
Geplaatst: 19 jan 2009, 22:48
door rise and shine
steppen met hulpmotor?
Geplaatst: 19 jan 2009, 23:11
door Axel
Cilinder werpen? Wie kan met de minste slagen een zuiger in de grond meppen?
Geplaatst: 19 jan 2009, 23:39
door fs-ael
Geplaatst: 19 jan 2009, 23:48
door Yamaha rd50m
Geplaatst: 23 jan 2009, 21:02
door Thomash
Ik merk weleens bij ritten dat er inderdaad een groepje snelle mannen is dat voor de begeleiding uit gaat rijden.
Ik weet niet of jullie tijdens fs1meetings ook kruisingen afzetten etc (denk het wel) maar dan is het erg hinderlijk als mensen zo gaan rijden
Gewoon goede afspraken maken en ze eventueel waarschuwen voor het (lage?) tempo van de rit lijkt mij de oplossing?
Geplaatst: 23 jan 2009, 21:07
door Tombo
Voorgaande jaren hebben we altijd perfecte motorhulp gehad van Jasper, Riemer en Pieter. Die hebben een aantal kruisingen afgezet. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen, maar dat komt vast wel goed.
Over dat vooruit rijden hebben we elk jaar duidelijk gezegd dat dat niet gewenst is, en gelukkig houd iedereen (op een 2 of 3 man na

, bleek vorig jaar dan, gelukkig was dat maar 1 keer) zich daaraan. Ook hebben we elke keer vermeld dat het een toerrit is, en geen racerit, als voorrijder hield ik meestal een tempo van 35/40 km/h aan, en op een stuk waar het kon trok ik het gas open (en zelfs dan kwamen ze nog niet voorbij

), om aan het einde weer te wachten op de rest
Geplaatst: 23 jan 2009, 23:44
door rise and shine
+100cc blokken op de meeting? nee ik kom niet meer, wat denken ze wel niet

Geplaatst: 24 jan 2009, 09:42
door Triforce
was echt een hele goede begeleiding vorig jaar van de motor groep, ik wil eigenlijk met de motor komen inplaats van fs1 want die gaat teveel tijd kosten, ik hoop dat ik het goed zal doen dan, moet ik ook de een paar dagen van te voren ook komen om de rit een keer te rijden of doen we dat op die dagen??
Geplaatst: 24 jan 2009, 09:44
door rise and shine
Triforce schreef:was echt een hele goede begeleiding vorig jaar van de motor groep, ik wil eigenlijk met de motor komen inplaats van fs1 want die gaat teveel tijd kosten, ik hoop dat ik het goed zal doen dan, moet ik ook de een paar dagen van te voren ook komen om de rit een keer te rijden of doen we dat op die dagen??
Ik denk dat de rit vrijdag middag (net als vorigjaar) wel zou worden voorgereden. Misschien kun je beter even tom/niels pb-en
(edit: niet om het een of ander, maar is het niet beter om ervaren motor-rijders dit soort werk te laten doen?)
Geplaatst: 24 jan 2009, 09:45
door Triforce
zal ik wel even doen

Geplaatst: 24 jan 2009, 16:08
door lespaultje
Mijn pa zou wel mee willen begeleiden met de motor weer

Geplaatst: 25 jan 2009, 22:10
door ginofs1
Tombo schreef:Voorgaande jaren hebben we altijd perfecte motorhulp gehad van Jasper, Riemer en Pieter. Die hebben een aantal kruisingen afgezet. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen, maar dat komt vast wel goed.
Over dat vooruit rijden hebben we elk jaar duidelijk gezegd dat dat niet gewenst is, en gelukkig houd iedereen (op een 2 of 3 man na

, bleek vorig jaar dan, gelukkig was dat maar 1 keer) zich daaraan. Ook hebben we elke keer vermeld dat het een toerrit is, en geen racerit, als voorrijder hield ik meestal een tempo van 35/40 km/h aan, en op een stuk waar het kon trok ik het gas open (
en zelfs dan kwamen ze nog niet voorbij :P), om aan het einde weer te wachten op de rest

Geplaatst: 26 jan 2009, 18:32
door dewaal
het was toch de bedoeling dat we achter tombo bleven rijden

en nu loopt ie te patsen dat niemand hem voorbij kwam

Geplaatst: 26 jan 2009, 18:39
door rise and shine
dewaal schreef:het was toch de bedoeling dat we achter tombo bleven rijden

en nu loopt ie te patsen dat niemand hem voorbij kwam


We konden hem inderdaad makkelijk bijhouden
