Pagina 5 van 13
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2009, 21:48
				door lespaultje
				we hebben dus Martijn vs. Tom vs. Mitchel 
 
nog meer liefhebbers  

 ?
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2009, 22:48
				door rise and shine
				steppen met hulpmotor?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2009, 23:11
				door Axel
				Cilinder werpen? Wie kan met de minste slagen een zuiger in de grond meppen?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2009, 23:39
				door fs-ael
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 19 jan 2009, 23:48
				door Yamaha rd50m
				
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 jan 2009, 21:02
				door Thomash
				Ik merk weleens bij ritten dat er inderdaad een groepje snelle mannen is dat voor de begeleiding uit gaat rijden.
Ik weet niet of jullie tijdens fs1meetings ook kruisingen afzetten etc (denk het wel) maar dan is het erg hinderlijk als mensen zo gaan rijden
Gewoon goede afspraken maken en ze eventueel waarschuwen voor het (lage?) tempo van de rit lijkt mij de oplossing?
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 jan 2009, 21:07
				door Tombo
				Voorgaande jaren hebben we altijd perfecte motorhulp gehad van Jasper, Riemer en Pieter. Die hebben een aantal kruisingen afgezet. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen, maar dat komt vast wel goed. 
Over dat vooruit rijden hebben we elk jaar duidelijk gezegd dat dat niet gewenst is, en gelukkig houd iedereen (op een 2 of 3 man na 

, bleek vorig jaar dan, gelukkig was dat maar 1 keer) zich daaraan. Ook hebben we elke keer vermeld dat het een toerrit is, en geen racerit, als voorrijder hield ik meestal een tempo van 35/40 km/h aan, en op een stuk waar het kon trok ik het gas open (en zelfs dan kwamen ze nog niet voorbij 

), om aan het einde weer te wachten op de rest
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 23 jan 2009, 23:44
				door rise and shine
				+100cc blokken op de meeting? nee ik kom  niet meer, wat denken ze wel niet 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2009, 09:42
				door Triforce
				was echt een hele goede begeleiding vorig jaar van de motor groep, ik wil eigenlijk met de motor komen inplaats van fs1 want die gaat teveel tijd kosten, ik hoop dat ik het goed zal doen dan, moet ik ook de een paar dagen van te voren ook komen om de rit een keer te rijden of doen we dat op die dagen??
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2009, 09:44
				door rise and shine
				Triforce schreef:was echt een hele goede begeleiding vorig jaar van de motor groep, ik wil eigenlijk met de motor komen inplaats van fs1 want die gaat teveel tijd kosten, ik hoop dat ik het goed zal doen dan, moet ik ook de een paar dagen van te voren ook komen om de rit een keer te rijden of doen we dat op die dagen??
Ik denk dat de rit vrijdag middag (net als vorigjaar) wel zou worden voorgereden. Misschien kun je beter even tom/niels pb-en
(edit: niet om het een of ander, maar is het niet beter om ervaren motor-rijders dit soort werk te laten doen?)
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2009, 09:45
				door Triforce
				zal ik wel even doen 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 24 jan 2009, 16:08
				door lespaultje
				Mijn pa zou wel mee willen begeleiden met de motor weer 

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 25 jan 2009, 22:10
				door ginofs1
				Tombo schreef:Voorgaande jaren hebben we altijd perfecte motorhulp gehad van Jasper, Riemer en Pieter. Die hebben een aantal kruisingen afgezet. Ik weet niet of ze dit jaar weer komen, maar dat komt vast wel goed. 
Over dat vooruit rijden hebben we elk jaar duidelijk gezegd dat dat niet gewenst is, en gelukkig houd iedereen (op een 2 of 3 man na 

, bleek vorig jaar dan, gelukkig was dat maar 1 keer) zich daaraan. Ook hebben we elke keer vermeld dat het een toerrit is, en geen racerit, als voorrijder hield ik meestal een tempo van 35/40 km/h aan, en op een stuk waar het kon trok ik het gas open (
en zelfs dan kwamen ze nog niet voorbij :P), om aan het einde weer te wachten op de rest
 
 
  
 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 jan 2009, 18:32
				door dewaal
				het was toch de bedoeling dat we achter tombo bleven rijden  

  en  nu loopt ie te patsen dat niemand hem voorbij kwam  

 
			 
			
					
				
				Geplaatst: 26 jan 2009, 18:39
				door rise and shine
				dewaal schreef:het was toch de bedoeling dat we achter tombo bleven rijden  

  en  nu loopt ie te patsen dat niemand hem voorbij kwam  

 
 
 We konden hem inderdaad makkelijk bijhouden  
